  • 1. Data: 2011-04-01 10:04:21
    Temat: Re: Zasilacz w PC-ie się sam wyłącza
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 22-03-2011 o 18:42:57 janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Padła mi płyta główna w starym PC-ie, kupiłem
    > inną byłem u człowieka i widziałem jak działa.
    > Niestety u mnie po paru minutach się wyłącza i to
    > tak że nie można jej włączyć guzikiem, trzeba całkiem
    > wyłączyć kompa odczekać chwilę i się włączy,
    > czasami pochodzi 20minut czasmi krócej.
    > Wk....jące jest to bo ani windy nie mogę zainstalować
    > ani linuksa, co ciekawe jak testowałem pamięci
    > to chodziła godzinę, i sam ją wyłączyłem.
    > Zasilacz wygląda dobrze, kondesatory ok,
    > typ Deer 400W, płyta to ASRock K7Upgrade-880,
> [...]
    No i sprawa się wyjaśniła, uszkodzony był procesor,
    chciałem sobie przyśpieszyć komp-a i kupiłem szybszego
    Bartona niż miałem, okazało się że ma lekkie ryski, na krawędzi
    czipu, sprzedawca oczywiście zarzekał się że 100% SPRAWNY,
    ale to g.. prawda, włożenie starego procka, uzdrawia sytuację.
    Co ciekawe testy nic nie pokazywały, ale niektóre testy się
    nie uruchamiały (była zwiecha) a windows XP zaraz po starcie wywalał
    niebieski
    ekran IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
    Co ciekawe tak uszkodzony procek uszkodził mi elektronikę dysku, musiałem
    kupić podobny aby przełożyć elektroniki i odzyskać dane, co się udało.
    Teraz wysyłam procka z powrotem sprzedawcy :) i wysłałem mu maila z info że
    za dysk też mi leci :)

    --
    Pozdr
    JanuszK