  • 1. Data: 2009-12-16 21:20:56
    Temat: Zasilacz do laptoka
    Od: Wojciech Kulesza <w...@n...org>

    Witam,

    mam laptop HP dv7-3030 (http://tnij.org/e6s3). Potrzebuję drugiego
    zasilacza do niego. Obecny zasilacz jest 120W, natomiast na stronie HP
    podaje w akcesoriach dodatkowych zasilacz 90W (http://tnij.org/e6s5). Co
    więcej na liście kompatybilnych produktów jest HP seria dv7-3000, czyli
    wygląda OK. Czy ten zasilacz ma szansę działać z moim laptopem?

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-12-16 22:12:19
    Temat: Re: Zasilacz do laptoka
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 16 grudzień (środa) gdy o godz. 22:20 *Wojciech Kulesza* napisał(a):

    > Czy ten zasilacz ma szansę działać z moim laptopem?

    Szanse ma, ale po co chcesz sobie zniszczyć baterię? Poszukaj w necie,
    napewno znajdziesz odpowiedni zasilacz, sklepHP nie grzeszy kompetencją...

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 3. Data: 2009-12-16 23:29:56
    Od: Wojciech Kulesza <w...@n...org>

    Chichotek pisze:

    > Szanse ma, ale po co chcesz sobie zniszczyć baterię? Poszukaj w necie,
    > napewno znajdziesz odpowiedni zasilacz, sklepHP nie grzeszy kompetencją...

    No właśnie szukam od dwóch godzin takiego zasilacza. Zawsze coś mi się
    nie zgadza. Znalazłem np. taki zasilacz:
    http://allegro.pl/item812074676_812074676.html Niby wszystko jest OK, bo
    i napięcie, natężenie i moc się zgadza. Wydaje się, że wtyk też.
    Natomiast przykładowe modele komputera już nie.

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-12-17 07:31:29
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 17 grudzień (czwartek) gdy o godz. 0:29 *Wojciech Kulesza* napisał(a):

    > Wydaje się, że wtyk też. Natomiast przykładowe modele komputera już nie.

    Opisy modeli sa nieważne, najważniejszy jest wtyk i moc. Ten zamiennik
    powinien pasować.