  • Data: 2012-02-19 00:26:13
    Temat: Re: Zasilacz UPS
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Kuća" napisał:

    > Jaka to różnica dla ups'a czy podłączę go do gniazdka w ścianie
    > czy do kabla (dwużyłowego) pomiędzy nim a gniazdkiem?

    Dla UPS-a żadna, natomiast na ten przykład dla zewnętrznego dysku 3,5", na
    który akurat kopiujesz Niesłychane Ważne Dane - dość istotna. On (ten dysk)
    raczej wolałby wisieć na przedłużaczu podłącząnym do UPS-a niż do gniazdka w
    ścianie.
    Ale to tylko moje skromne zdanie, gdyż zdaniem tutejszych wioskowych
    mądrali - "Awaria zasilania zdarza się może raz na rok na kilka sekund. Ale
    nie ma co się dziwić - warszawa to wioska".

    JoteR