  • 1. Data: 2012-11-18 09:12:05
    Temat: Zasilacz HP.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Zasilacz do HP posiada 3 żyły.
    Środkowa żyła, jej ekran i ekran tych pierwszych.
    Czy wie ktoś, gdzie podłączyć +/-?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-11-18 12:28:45
    Temat: Re: Zasilacz HP.
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 18.11.2012 09:12, Jacek wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Zasilacz do HP posiada 3 żyły.
    > Środkowa żyła, jej ekran i ekran tych pierwszych.
    > Czy wie ktoś, gdzie podłączyć +/-?
    Afair:
    Na zewnątrz -.
    Kolejna warstwa +.
    W środku dzielnik rezystorowy do wyznaczania mocy./W nowszych one-wire
    czy inna cyfra.

    Michoo

  • 3. Data: 2012-11-18 13:02:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2012 12:28:45 +0100, Michoo napisał(a):

    > Afair:
    > Na zewnątrz -.
    > Kolejna warstwa +.
    > W środku dzielnik rezystorowy do wyznaczania mocy./W nowszych one-wire
    > czy inna cyfra.

    Dzięki.
    W takim razie, korzystając z 3-żyłowego przewodu (oryginalnego), jak
    podłączyć zasilacz uniwersalny do tego przewodu?

  • 4. Data: 2012-11-18 14:07:55
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 18.11.2012 13:02, Jacek wrote:
    > W takim razie, korzystając z 3-żyłowego przewodu (oryginalnego), jak
    > podłączyć zasilacz uniwersalny do tego przewodu?

    Nie mam pojęcia jaką masz wersję. Do naprawy zasilaczy od starych
    compaqów używałem OIDP pullup środkowej linii przez 300-400kOhm zależnie
    od mocy.

    Michoo