  • 1. Data: 2012-11-17 12:58:16
    Temat: listwa do przykręcania kabli do druku, raster 7.62
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Witam. Widział ktoś może gdzieś takie coś?

    http://brak-tu-sensu.pl/upload/DSCN2348.JPG

    Tylko mnie interesuje poczwórne. To akurat
    ma raster 7.62. Musi wytrzymać 10A przy 36V i raczej
    nie kosztować więcej niż 3 zł.

    Znalazłem na razie tylko takie coś :

    http://allegro.pl/listwa-zaciskowa-835b-4pin-2szt-18
    66-i2778964507.html

    ale to ma raster 9,5 i będzie za duże.

    Chodzi mi konkretnie o coś takiego jak na zdjęciach a nie o
    rozwiązania typu ARK.

    Dzięki

  • 2. Data: 2012-11-17 14:10:56
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Widział ktoś może gdzieś takie coś?
    >
    > http://brak-tu-sensu.pl/upload/DSCN2348.JPG

    Widzieć, widział ale gdzie kupić, to nie mam pojęcia :)
    http://www.terminalblockconnector.com/pl/barrier-ter
    minal-blocks.html Na
    alibabie są od 1000szt.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 3. Data: 2012-11-17 14:34:37
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widzieć, widział ale gdzie kupić, to nie mam pojęcia :)
> [...]

    No tak. W wersji "minimum kontener" to też gdzieś tam widziałem.

    Kupie chyba to:

    http://dx.com/p/2-pin-7-62mm-pitch-screw-terminal-bl
    ock-connectors-green-20-piece-pack-146622

    nie mają 4-pin ale można je łączyć

  • 4. Data: 2012-11-17 15:45:00
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Widział ktoś może gdzieś takie coś?
    >
    > http://brak-tu-sensu.pl/upload/DSCN2348.JPG

    Se przypomniałem :) Zobacz tu http://www.elemar.pl/ Po lewej stronie
    złącza->listwy zaciskowe i masz co szukasz lącznie z obrazkiem. Tylko sklep
    pracuje od czasu do czasu :(
    Wojtek

  • 5. Data: 2012-11-17 18:09:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ww pisze tak:

    > Kupie chyba to:

    może takie by podpasowało

    Wiosna Terminal Block
    http://tinyurl.com/cj83rzm

    ;)

    --
    Piter

  • 6. Data: 2012-11-17 20:20:08
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 17 Nov 2012 18:09:49 +0100 PiteR <e...@f...pl> napisał:

    >Wiosna Terminal Block
    >http://tinyurl.com/cj83rzm

    Wiosna Terminal Block dobre, chociaż "Dźwięk terminal block" i
    "Pluggable listwa zacisków" też nie gorsze :-)

    Takie WTB ;-) są też w Mariteksie:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1622
    0
    (na samym dole strony)
    Niestety tylko podwójne (ale zawsze można dać dwa). Raster 5,08mm i
    prąd 10A.

  • 7. Data: 2012-11-17 22:48:06
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

> [...]
    0
    > (na samym dole strony)
    > Niestety tylko podwójne (ale zawsze można dać dwa). Raster 5,08mm i

    Nazywa się ładnie ale ja naprawdę szukam dokładnie takiego
    jak na zdjęciu. Raster i zasada działania musi być taka sama, kolor
    i drobne szczegóły wyglądu mogą być inne.