  • 21. Data: 2010-10-04 14:22:13
    Temat: Re: Zasilacz Dell, a HP Compaq.
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message
    news:11fnvxi83ihjg$.19bnjxszcjai9.dlg@40tude.net...

    > Nie bylbys przekonany, ze 19, czy 18,5 bedzie gralo roznice?

    I myslisz, ze CPU, chipset i napedy pracuja na 18.5v? Wszystko zbite do
    standardowych napiec tak czy inaczej.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-10-04 14:51:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2010 15:22:13 +0100, kamil napisał(a):

    > "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message

    > I myslisz, ze CPU, chipset i napedy pracuja na 18.5v? Wszystko zbite do
> [...]

    Kamilu.
    Czytaj watek, czego on dotyczy, a dotyczy zasilaczy.
    Kontynuujac nie ma roznicy, czy bedzie 18,5 czy tez 19V.
    P.S. Nie osmieszaj sie z takimi stwierdzeniami, ze ludzi nie maja pojecia o
    napieciach zasilania CPU etc:)

  • 23. Data: 2010-10-04 15:25:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >Kontynuujac nie ma roznicy, czy bedzie 18,5 czy tez 19V.
    >P.S. Nie osmieszaj sie z takimi stwierdzeniami, ze ludzi nie maja pojecia o

    Zadna roznica, czy podlaczysz do tego laptopa 18.5V czy 19V? Uklad
    zasilajacy na wejsciu i tak obnizy i jest odporny na takie niewielkie
    roznice, inaczej wszystkie chinskie uniwersalne ladowarki z allegro podajace
    czasem +/- 1V na wyjsciu masowo psulyby laptopy.

    Po rewelacjach Animki wszystkiego mozna sie spodziewac. Internet dzisiaj ma
    kazdy..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-10-04 23:26:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-04 17:25, kamil pisze:
> [...]
    > czasem +/- 1V na wyjsciu masowo psulyby laptopy.
    >

    > Po rewelacjach Animki wszystkiego mozna sie spodziewac. Internet dzisiaj ma

    Jakich rewelacjach dupku?
    Odmerdaj się ode mnie. Pilnuj swoich zakichanych rewelacji!

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-10-05 04:41:57
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2010 16:25:16 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > czasem +/- 1V na wyjsciu masowo psulyby laptopy.
    >

    > Po rewelacjach Animki wszystkiego mozna sie spodziewac. Internet dzisiaj ma

    Ty naprawde nie potrafisz sledzic watkow...
    Zobacz na moj watek z 2010-10-02 16:04:42 i przestan pisac glupoty.

  • 26. Data: 2010-10-05 06:08:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-04 16:17, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Powiedzial, co wiedzial...

    To prawda.

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 27. Data: 2010-10-05 12:26:56
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zasilacz Dell ma ciut mniejszą moc niż HP Compaq, więc jeśli leci jakiś sygnał
    informacyjny po pinie, to tu może być pies
    pogrzebany.
    Ale nie musi.
    Chciałbym jeszcze na próbę podłączyć odwrotnie: zasilacz HP (90 W) do Della, ale
    ktoś tu tak nastrzaszył uszkodzeniami, że się boję
    ;-)

    -----

  • 28. Data: 2010-10-05 12:28:50
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>