  • 1. Data: 2009-12-28 09:03:03
    Temat: Zasilacz ATX Cichy modularny
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Witam.
    jaki byscie polecili zasilacz o mocy 400-500 Watt zeby był bardzo chichy
    (czy sa pasywne zasilacze?) i miał przewody odpinane.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-28 09:05:22
    Temat: Re: Zasilacz ATX Cichy modularny
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.M.Oizo napisał(a):

    > jaki byscie polecili zasilacz o mocy 400-500 Watt zeby był bardzo chichy
    > (czy sa pasywne zasilacze?) i miał przewody odpinane.

    A do czego? Owszem, są, np:
    http://www.angela.pl/p5664,azo-digital-silent-power-
    600w-sp-600-r10.html

    j.

  • 3. Data: 2009-12-28 09:11:42
    Od: "Kompaner" <k...@g...pl>

    Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > jaki byscie polecili zasilacz o mocy 400-500 Watt zeby był bardzo chichy
    > (czy sa pasywne zasilacze?) i miał przewody odpinane.
    >
    > Pozdrawiam

    SP-600-R10
    600 W, bez wentylatora, drogi i nie ma odpinanych kabli - polski.

  • 4. Data: 2009-12-28 09:24:40
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A do czego? Owszem, są, np:
    > http://www.angela.pl/p5664,azo-digital-silent-power-
    600w-sp-600-r10.html

    a jak z jakoscia? podziała on 2-3 lata? i nie sfajczy komputera razem z
    biurkiem?

  • 5. Data: 2009-12-28 09:32:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.M.Oizo napisał(a):

    > a jak z jakoscia? podziała on 2-3 lata? i nie sfajczy komputera razem z
    > biurkiem?

    Biurko musi byc metalowe z wbudowanym systemem gasniczym ;) No i nie
    wiem jak to bedzie dzialac z UPS-ami ;)

    j.

  • 6. Data: 2009-12-28 18:00:28
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 10:03:03 +0100, J.M.Oizo napisał(a):

    > Witam.
    > jaki byscie polecili zasilacz o mocy 400-500 Watt zeby był bardzo chichy
    > (czy sa pasywne zasilacze?) i miał przewody odpinane.

    Enermax Modu 82+ (425 W lub 525 W).

    --
    GLaF

  • 7. Data: 2009-12-28 18:46:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A do czego? Owszem, są, np:
    > http://www.angela.pl/p5664,azo-digital-silent-power-
    600w-sp-600-r10.html

    od dawna szukalem pasywnego zasilacza,
    ale moj zestaw spokojnie chodzi na zasilaczu 300W -
    - czy ten 600W potwor nie bedzie sie marnowal
    w mojej skrzynce?

    ktos to mial?
    grzeje sie to cudo (standardowa praca w obudowie)?

    co do ceny - ktos nizej napisal, ze ten zasilacze jest drogi;
    bym polemizowal:
    jest drozszczy niz Enermax Pro82+ 425W,
    ale tanszy niz Enermax Modu82+ 425W,
    ktore to maja deklarowana sprawnosc: do 82-88%
    (w zaleznosci od obciazenia)

    a tu mamy "sprawność zasilacza SP-600-R10 przekracza 90%"
    to marketingowy belkot czy ... no wlasnie?

    ...i robia je w Gdyni - kolo mnie, czad :)