  • Data: 2011-03-04 16:16:34
    Temat: Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > A Ty tak poważnie nie potrafisz cytować jak człowiek?

    Jak sobie ustawisz czytnik zeby wklejal > > > > > > > > >
    to bedzie zdecydowanie lepiej.

    > "co najmniej"

    Tak, conajmniej. Jak zrobie remanent to znajde moze kolejne.

    > Pochwal się nazwą producenta.

    A czym sie u chwalic? Ot po prostu solidny Enlight i Fortron.

    > Zielony?

    Tak.

    > Ale do meritum - zasilacz o sprawności 80% nie jest BIAŁYM krukiem.
    > Zasilacz o sprawności znacząco wyższej od 80% już takim jest.
    > Best regards,
    > RoMan

    Juz napisalem ze nie mam pojecia ile i jaki zasialcz ma sprawnosci.
    la mnie zasilacz albo dziala albo nie.
    AM