  • 11. Data: 2012-04-12 08:46:51
    Temat: Re: Zasilacz 400-450W - jaki?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "Jacek" <J...@b...pl> napisal w wiadomosci
    news:jm5s2t$ftu$1@usenet.news.interia.pl...
    > 350W ciagnie bez problemu C2D 3 dyski i GForce 460.
    > W twoim przypadku 250 by wystarczylo pewnie.

    ten wyglada dobrze: http://allegro.pl/i2258769902.html

    erator/

  • 12. Data: 2012-04-12 08:48:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "Jacek" <J...@b...pl> napisal w wiadomosci
    >

    > ten wyglada dobrze: http://allegro.pl/i2258769902.html

    i ten tez: http://allegro.pl/i2270761472.html

    erator/

  • 13. Data: 2012-04-12 09:01:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisal:

    > ten wyglada dobrze: http://allegro.pl/i2258769902.html

    Co z tego, ze "wyglada dobrze" na zdjeciu, skoro nie on jest przedmiotem tej
    (za przeproszeniem) aukcji?
    Poza tym, proponowanie przechodzonego zasilacza o nominalnej mocy 250 W i
    bez zlacz zasilania SATA komus, kto wyraznie napisal, ze komputer bedzie
    wkrótce modernizowany i zatytulowal watek tak, jak zatytulowal, jest chyba
    objawem jakiejs hmm... autonomii intelektualnej.

    JoteR

  • 14. Data: 2012-04-12 09:06:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisal:

    > i ten tez: http://allegro.pl/i2270761472.html

    Masz jakas prowizje od sprzedazy tego zlomu, czy tylko czerpiesz jakas
    perwersyjna przyjemnosc z grzebania w smietniku?

    JoteR

  • 15. Data: 2012-04-12 09:25:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > wkrótce modernizowany i zatytulowal watek tak, jak zatytulowal, jest chyba
    > objawem jakiejs hmm... autonomii intelektualnej.

    2lata to nie wkrótce
    sata-ata sa bardzo tanie

    ja nigdy nie mialem nieprzechodzonego zasilacza i nie narzekam, czubki
    jakies kupuja te zasilacze po 150zl i wiecej

    erator/

  • 16. Data: 2012-04-12 09:34:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisal w wiadomosci
    > Witam
    >
    > Jakie najmniejsze zlo kupic za okolo 150-170zl by moglo zasilac kompa z
    > C2D
    > (TDP 100-110W), z jakas slaba, pasywna karta graficzna?
    > Wiecej budzetu nie ma, a ze nie jest to niestety zbyt duzo i latwo trafic
    > badziewie to pytam :/
    > Albo przez odwrocenie pytanie: czego NIE kupic?
    >
    > Fajnie, zeby zasilacz mial wiatrak 12 lub 14 cm, by halasowal jak
    > najmniej.

    zapewne masz juz jakis zasilacz
    jak nie boisz sie robótek recznych to wytnij w obudowie zasilacza otwór na
    wentylator i go zamontuj, mysle cos takiego zrobic z moim, wentyle juz mam

    http://allegro.pl/i2260585862.html

    erator/

  • 17. Data: 2012-04-12 13:25:27
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 23:59:12 +0200, Chris napisał(a):

    > Gwarancja 2 lata :) zapomniałem dopisać :)

    Kupilem inny, a Ty ucz sie handlu ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 18. Data: 2012-04-12 13:29:41
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 08:46:51 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > ten wyglada dobrze: http://allegro.pl/i2258769902.html

    Zabytek, nie ma nawet wtyczki 24pin do mobo. Poza tym nie chche kupic
    szrota, ktory padnie po pol roku. Kilka m-cy temu odsylalem padnietego
    Corsaira, ktory mial 3 lata gwarancji i ten 3ci rok mnie uratowal przed
    wydatkiem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 19. Data: 2012-04-12 13:32:40
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 09:34:35 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > zapewne masz juz jakis zasilacz

    Mam i jest ok, ma wentyl 14cm. Ten "poszukiwany" teraz nie jest dla mnie.

    > jak nie boisz sie robótek recznych to wytnij w obudowie zasilacza otwór na
    > wentylator i go zamontuj, mysle cos takiego zrobic z moim, wentyle juz mam
    >
    > http://allegro.pl/i2260585862.html

    Wiesz, zamiast tracic czas na reczne robotki wole popracowac w moim zawodzie
    a za zarobione pieniadze kupuje sobie dobry zasilacz z gwarancja ;-P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 20. Data: 2012-04-12 13:33:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    > Kupilem inny, a Ty ucz sie handlu ;-)

    Nie musze się uczyć tylko nie chcę spamować grupy :)