  • 1. Data: 2012-04-11 06:12:42
    Temat: 216 CALIBRATION RETRY COUNT
    Od: Jan <k...@g...com>

    Witam Serdecznie.
    Mam zagwozdkę: program "zalecany: przez "producenta" dysku czyli do
    dysku SAMSUNG soft: SeaTools for Windows we wszystkich testach (z
    wyjątkiem jednego - gdzie kasuje dane z dysku :)
    NIE wykrywa żadnych błędów/problemów z moim dysiem (który ma jeszcze
    50 dni gwarancji), natomiast HD Tune Pro v5.0 krzyczy o 216
    CALIBRATION RETRY COUNT (fotki mogę wrzucić)
    Co robić.....?

    Dziękuję bardzo za wskazówki. Pozdrawiam.

    Ps. dojechały do mnie "nowe" dysie Seagate Constellation i oczywiście
    mam znów problem, jakżeby inaczej - radzę sobie z nim "ręcznie", ale
    może jest jakaś recepta na to:
    mam dysk 1 TB, na nim 3 partycje, jak automatycznie skopiować
    wszystkie dane z niego na 1 partycję dysku 2 TB. Pewnie się nie da,
    ale może czegoś nie wiem.

    Ps2. irytujące jest dla mnie od dawna, jak Total Commander podczas
    przenoszenia danych, podczas napotkania pliku/plików z atrybutem
    ukryty/systemowy wyświetla monit czy go usunąć - czyli przenieść do
    nowej lokalizacji. Wyobraźcie sobie, że "zapuszczamy" jakieś
    przenoszenie danych a ten TC czeka na naszą reakcję a nas nie ma.
    Co wy na to? Jak sobie radzicie....?

  • 2. Data: 2012-04-11 13:52:01
    Temat: Re: 216 CALIBRATION RETRY COUNT
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    >NIE wykrywa żadnych błędów/problemów z moim dysiem (który ma jeszcze
    >50 dni gwarancji), natomiast HD Tune Pro v5.0 krzyczy o 216
    >CALIBRATION RETRY COUNT (fotki mogę wrzucić)
    >Co robić.....?

    Próbuj na gwarę odesłać, najlepiej do producenta bezpośrednio. (Samsung ma
    serwis w PL, nie trzeba nawet mieć dowodu zakupu)

> [...]
    >mam dysk 1 TB, na nim 3 partycje, jak automatycznie skopiować
    >wszystkie dane z niego na 1 partycję dysku 2 TB. Pewnie się nie da,

    Copy Handler.

> [...]
    >nowej lokalizacji. Wyobraźcie sobie, że "zapuszczamy" jakieś
    >przenoszenie danych a ten TC czeka na naszą reakcję a nas nie ma.

    Nie przenoś danych tylko skopiuj a potem sformatuj stary dysk.

  • 3. Data: 2012-04-11 14:04:41
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Doxent nabazgrał(a):

    > Próbuj na gwarę odesłać, najlepiej do producenta bezpośrednio. (Samsung
    > ma serwis w PL, nie trzeba nawet mieć dowodu zakupu)

    http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%2
    6_returns_assistance

  • 4. Data: 2012-04-11 18:19:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jan" <k...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > nowej lokalizacji. Wyobraźcie sobie, że "zapuszczamy" jakieś
    > przenoszenie danych a ten TC czeka na naszą reakcję a nas nie ma.

    dbamy o to zeby zapoznac sie funkcjami programu przed uzyciem,
    moze popatrz na okienko kopiowania uwazniej, nacisnij przycisk opcje...