  • 21. Data: 2012-04-12 14:36:23
    Temat: Re: Zasilacz 400-450W - jaki?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-04-12 13:29, R.e.m.e.K pisze:

    > Zabytek, nie ma nawet wtyczki 24pin do mobo.
    To akurat żadna różnica, na 20pin tak samo dobrze by chodziło, ale
    gorzej że to coś to zabytek klasy przed ATX 2.1, z mocną linią 5V a
    słabym 12V.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 22. Data: 2012-04-12 15:39:51
    Od: Brunon Bluthgeld <b...@o...pl>

    W dniu 2012-04-12 09:25, zlotowinfo pisze:

    > ja nigdy nie mialem nieprzechodzonego zasilacza i nie narzekam, czubki
    > jakies kupuja te zasilacze po 150zl i wiecej

    Poczułem się nagle jak szastający sałatą burżuj :)

  • 23. Data: 2012-04-12 16:30:55
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 13:33:44 +0200, Chris napisał(a):

    > Nie musze się uczyć tylko nie chcę spamować grupy :)

    Mialem na mysli aukcje, allegro tez nie chciales spamowac?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 24. Data: 2012-04-12 16:35:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > Mam i jest ok, ma wentyl 14cm. Ten "poszukiwany" teraz nie jest dla mnie.

    > Wiesz, zamiast tracic czas na reczne robotki wole popracowac w moim
    > zawodzie
    > a za zarobione pieniadze kupuje sobie dobry zasilacz z gwarancja ;-P

    no masz troche racji, ale....

    ja lubię poexperymentować
    4 wentyle 12cm, 4 przełączniki z przodu 12v/5v
    grafa/zasilacz/proc/dodatkowy z przodu na dole

    na tym samym panelu przełączniki domofonu
    1. przełączanie głośnik koło komp a domofon na ścianie
    2. otwieranie domofonu
    3. włączenie nasłuchu z domofonu

    erator/

  • 25. Data: 2012-04-12 17:39:35
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 14:36:23 +0200, BartekK napisał(a):

    > To akurat żadna różnica, na 20pin tak samo dobrze by chodziło, ale

    te 20pin uzylem w celu podkreslenia, ze to wlasnie zabytek...

    > gorzej że to coś to zabytek klasy przed ATX 2.1, z mocną linią 5V a
    > słabym 12V.

    ...o wlasnie, to konsekwencja bycia zabytkiem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2012-04-12 19:24:00
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > 66W wg. http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html
    > tez mam zasilacz 350W (pierwszy z brzegu za 15zl)
    > procesor q6600 4x2400, ati5750 (86W wg. benchmark.pl)

    ja tam podaje to co raportuje UPS APC Smart przy lekko podkreconym E4500 i
    max wszystko obciazone + ten 22 calowy monitor

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2012-04-12 19:53:45
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-11 17:42, Irokez wrote:
> [...]
    > max 180W
    > 350W spokojnie wystarczy.
    > Ja mam CoolerMastera Elite Power i mam cisze.

    Są 2 powody:
    1. zasilacz obciążony powiedzmy w 50% zużywa się mniej niż ten w 95%
    (przypuszczam, że w 2gim przypadku mogą być też większe straty mocy)

    2. Jakaś sumaryczna moc zasilacza wiele nie mówi, istotne jest by z
    linii, które dysponuje był w stanie zasilić wszystkie komponenty przy
    maksymalnym obciążeniu. Wystarczy spojrzeć na najtańszy zasilacz i tam
    są różne prądy dla różnych linii

    Obecnie najwięcej daje się na linie 12V bo karty graficzne tego właśnie
    wymagają. 8 pinowe wtyczki powinny zapewnić jeżeli dobrze pamiętam
    150W/wtyczka, 6 pinowe 75W. Jeżeli takich wtyczek nie masz, a karta
    wymaga, możesz użyć przejściówek, ale też jest dośc spora szansa na
    przypadkowe restarty komputera przy uruchomieniu jakiegoś 3D czy innego
    softu korzystającego np. z CUDA.

    Sam mam taniego Feel'a 450W + GTX460 podkręcone + coś ala C2D3Ghz, jakoś
    się kręci, ale zasilacz pracuje na granicy nawet jeżeli nie jest
    obciążony np na poziomie 300W.

  • 28. Data: 2012-04-13 08:28:59
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    > Mialem na mysli aukcje, allegro tez nie chciales spamowac?

    Nie jestem handlarzem, sprzedaję tylko to co mi wpadnie w ręce albo
    wystawiam rzeczy kolegów z pracy :)

  • 29. Data: 2012-04-13 10:47:57
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 13 Apr 2012 08:28:59 +0200, Chris napisał(a):

    > Nie jestem handlarzem, sprzedaję tylko to co mi wpadnie w ręce albo
    > wystawiam rzeczy kolegów z pracy :)

    Ok, nic mi do tego kim jestes, daje tylko sygnal, ze mozesz 3/4
    zainteresowanych stracic tylko przez to, ze nie ma tak waznej informacji.
    Zreszta pomysl empatycznie i zastanow sie czego sam bys szukal w opisie
    gdybys chcial kupic cos uzywanego :)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 30. Data: 2012-04-13 11:10:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

> [...]
    > zainteresowanych stracic tylko przez to, ze nie ma tak waznej informacji.
    > Zreszta pomysl empatycznie i zastanow sie czego sam bys szukal w opisie

    Jest zapisane NOWY + dopisałem okresy gwarancyjne :)

    Wydawało się że były w opisie :)