  • Data: 2020-02-28 18:20:07
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostali osobne cele? Bo do wiosny cela koedukacyjna mogłaby się przepełnić.

    Nie, wspólną. To jest w ogóle osobna historia.

    Jak zauważyłem w garażu efekty zasrywania myszowego, to postawiłem
    pułapkę "humanitarną". Patrzę za moment - mysza siedzi w środku,
    zdziwiona, co się kurna stało.

    No to wsiedliśmy z koleżanką małżonką do samochodu, bo akurat mieliśmy
    jechać do miasta - myślę sobie, wysadzę ją kawałek od domu. Myszę znaczy :)

    Ale zatrzymaliśmy się przy supermarkecie ( mysza została w samochodzie,
    coraz bardziej zdziwiona ). A tam sklep zoologiczny.
    I żona mówi - "ooo ! jaka fajna klatka na myszy. Z kołowrotkiem. Kupię
    ci, postawisz sobie w robocie, będziesz miał myszę !".

    No, co zrobić. Pan każe - sługa musi. Tak się więc stało.
    Potem okazało się, że myszy było ciut więcej - co którą złapałem, to ją
    wiozłem do Guantanamo. Ludzie - co za zabawa była !

    Film nawet zrobiłem (tej pierwszej myszy) :

    https://www.youtube.com/watch?v=dagXa5tJBag

    Kiedy odkrył kołowrotek, to nie mógł się oderwać od tego.

    A kiedy ich przybyło - to już był cyrk na kółkach.
    Potem postawiłem kamerkę , żeby można był online podglądać. Te myszy
    ciekawsze niż TVP !

    Była nawet historia zabójstwa z premedytacją ( myszy wykończyły inną
    myszę). A ileż to poczyniłem ciekawych obserwacji socjologicznych.
    Mógłbym długo opowiadać.

    Ciężko mi było się z nimi rozstać. I im ze mną też.
    A było to tak :

    Przyszedł ciepły dzień. Niedaleko firmy mam taki lasek. No to przykryłem
    cały ten pojemnik z myszami białą szmatą ( bo jak będę wynosił i inni
    ludzie w budynku zobaczą , że myszy niosę, to będzie afera na 5 lat ).

    Postawiłem to w samochodzie, przykryte.
    Idę siadać za kółko. Siadam - a tam z tego pojemnika łomot taki
    dochodzi. O - myślę sobie - panika widać. Coś wyczuły, że niosę przecież
    itp.

    Podnoszę szmatę - a tam w kołowrotu siedzi jak zwykle 6-7 osobników i
    zapierdalają aż się wszystko trzęsie. W dupie mają całe zamieszanie.

    Pojechałem w ustronne miejsce, postawiłem cały interes na trawie.
    Zdjąłem pokrywę przezroczystą. Nic się nie dzieje. Cisza. Myszy siedzą
    w środku - w dupie mają wolność. Jedna wyskoczyła tylko - reszta siedzi.

    Musiałem cały ten interes wytrząsać do góry dnem - dopiero wtedy pouciekały.

    Czy to wszystko razem wydaje się wam normalne ??