  • 11. Data: 2021-07-06 10:57:08
    Temat: Re: (OT) Zasięg w Windzie
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-07-05 23:34, ptoki wrote:

    > Z szybów sie robi szybowce.

    Bolum-bolum
    Bolum-bolum
    Chodzę po polu
    Zbieram szkło

    Się pa-, się pa-
    Się pan odczepi
    Tak bę-, tak bę-
    Tak będzie lepiej

    Nikt nie, nikt nie
    Nikt nie uleczy
    Gdy się, gdy się
    Pan pokaleczy

    Kto to, kto to
    No, powiedz kto
    Chodzi po polu
    Zbiera szkło?

    Kto to, kto to?
    No, wreszcie powiedz -
    To szklarz, to szklarz
    To pan szybowiec

    W.

  • 12. Data: 2021-07-06 13:18:04
    Temat: Re: Zasięg w Windzie
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A swoja droga - nie tak latwo urwac telefon.
    > Metalowy garnek nie pomaga, kuchenka mikrofalowa slabo ekranuje,

    Garnek z wodą albo włączona mikrofalówka odizolują telefon skuteczniej :)

    --
    Od kiedy moja dziewczyna jest w ciąży, wiele rzeczy się zmieniło.
    Np. moje imię, nazwisko, adres i numer telefonu.

  • 13. Data: 2021-07-06 14:07:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2021 11:18:04 +0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > Garnek z wodą albo włączona mikrofalówka odizolują telefon skuteczniej :)

    wlaczona mikrofalowka izoluje telefon bardzo skutecznie, ale ...
    jesli telefon w kuchence swobodnie komunikuje sie z BTS,
    to wychodzic z kuchni na czas wlaczenia, czy nie trzeba ?

    J.

  • 14. Data: 2021-07-08 15:16:53
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > wlaczona mikrofalowka izoluje telefon bardzo skutecznie, ale ...
    > jesli telefon w kuchence swobodnie komunikuje sie z BTS,
    > to wychodzic z kuchni na czas wlaczenia, czy nie trzeba ?

    Kratka w kuchence nie izoluje w 100%. Czy wychodzić... miliony ludzi nie
    wychodzi i nic się nie dzieje. Tylko warto nie wyłączać jej otwierając
    drzwiczki, bo wtedy przez chwilę ta energia ulatuje.

    https://www.theguardian.com/science/2015/may/05/micr
    owave-oven-caused-mystery-signal-plaguing-radio-tele
    scope-for-17-years

    --
    Zajączek miał ochotę na seks. Idzie przez las i szuka partnerki. Spotyka
    zwiniętego w kłębek jeża. Obchodzi go dookoła i zupełnie nie może się

  • 15. Data: 2021-07-08 15:48:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 8 Jul 2021 13:16:53 +0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > Kratka w kuchence nie izoluje w 100%. Czy wychodzić... miliony ludzi nie
    > wychodzi i nic się nie dzieje.

    No ale wiesz - jesli izoluje w 90%, a w srodku hula 700W ...

    J.