    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zasieg w W-wie.
    Date: Sat, 28 Aug 2010 10:58:05 +0200

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Maciej Muran
    z dnia: 2010-08-27 22:28:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał
    >
    > Z tymi kombinacjami to jest bardzo różnie.
    > W byłej pracuni (~2 lata temu) związaliśmy się z operatorem, na troszkę
    > ponad 100 kart SIM. Pech chciał, że nikt nie sprawdził jakości sieci w
    > (nowym) budynku i... Porażka. Okazało się w tzw. międzyczasie, że nasz
    > operator szuka miejsca pod anteny, bo w niedalekim sąsiedztwie budynek
    > spod ich bts-a miał zostać zburzony czy cuś. Padło więc na nasz dach, bo
    > też i najlepszy w okolicy. A że u nas sygnał słaby, więc kabelkiem
    > prosto z bts-a można by puścić "zasięg" w dół. Widziałem już nawet
> [...]
    jak napisałem OP kombinuje, co nie oznacza, że coś zrobi ;]

    znam firmę, gdzie natychmiast puścili repeater'y po budynku, a nawet
    kilka zamontowali w prywatnych miejscach, bo dostęp do pracowników
    (nawet w ich chałupach) _musiał_ być
    fakt, że lista numerów "zarezerwowanych" była 4 cyfrowa i abo nie na
    poziomie 2PLN :]

    Paweł