  • Data: 2012-05-15 14:48:59
    Temat: Re: Zasięg 3G a dodatkowa antena.
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-24 20:24, BAREK pisze:
    > Dzień Dobry,
    >
    > Czy zakładając, że jest sobie lokalizacja na granicy zasięgu 3G, to czy
    > jeśli weźmie się modem/router z 3G i podłączy do niego antenę
    > zewnętrzną, to jest szansa na dobrą jakość połączenia przesyłu danych?
    >
    > Barek
    Podpinam pod jeden wątek moje działania związane z "uzyskamiem łącza 3G
    dla małej sieci daleko od szosy" :-)

    Wczoraj testowałem ręcznym wyszukiwaniem komórki czy coś 3G ma zasięg w
    pobliżu.
    Wychodzi na to, że w odległości 500-700 metrów od domu dawał się złapać
    sygnał 3G dwóch operatorów.
    Było jeszcze coś czwartego miejscami co było identyfikowane jako POL -
    czy to może być POLSAT Cyfrowy?

    Ale wracając do tematu;
    1.skoro zwykła komórka łapała sieci 3G tak w miare blisko domu i
    na strychu postawię router z modem 3G i anteną zewnętrzną, to szanse na
    zasię 3G i dobre łącze jakies pewnie są?
    2.Są różne technologie HSPA, HSPA+ i inne.
    Czy warto szukać modemu obsługującego najnowsze/najwięcej standardów?
    Czy lepiej kupić modem 3G prosty?
    Pomijam w tej materii sprawę ceny.
    Czy taki router będzie dobry?;
    ROUTER HUAWEI B260A HSPA WIFI E970