  • Data: 2023-12-21 15:05:41
    Temat: Re: Zasada niezachowania
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2023 o 14:44, heby pisze:

    > I nowu nie na temat.

    Dopiszę. Dotąd nie widziałem udanych prób "wyciągania" energii z
    magnesów stałych... i do tego się odniosłem. Nie ma to nic wspólnego z
    równaniami Maxwella, bo nie o te równania chodzi. Chodzi o możliwość i
    sposób podejścia do tego problemu, inny niż dotąd stosowane. Sama
    struktura pojęcia "zmiennego pola magnetycznego" opisywana tutaj przez
    twórców urządzenia (w sensie zmiany tego stałego pola) która może być
    źródłem do wykorzystania jest dosyć nowatorska i zastanawiająca i nie
    uważam że niemożliwa, gdzie zakładają wątek, użyłeś tezy w temacie,
    który nie zawiera rozumienia przemiany energii w ogóle.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>