  • Data: 2013-09-29 00:16:01
    Temat: Re: Zarowki "osczedne" loco Polska
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > W sytuacji gdy bedzie zakaz, grozi ci spadek popytu ("bo ta rtec
    > taka szkodliwa")

    Jak u nas zapowiedziano zakaz sprzedaży żarówek, to ludzie rzucili
    się do sklepów robić zapasy. Nic a nic nie przejmowali sie tym, jaką
    krzywdę robią Matce Ziemi.

    > Byle nie ponizej kosztow.

    Może ceny podane przez kol. A.L. mówią coś o tym, jakie są rzeczywiste
    koszty?

    > Ale co - zarowki z powrotem dopuscila ?

    Spokojnie, ten porąb Rudd i jego kolesie dopiero co stracili władzę.
    Poczekamy, zobaczymy.

    > Bo podatki podatkami, ale u nich troche ekologii ma sens :-)

    W ogóle cała ekologia ma sens, i to głęboki! Niestety trzeba ją wprzódy
    zrozumieć, a idioci tego nie potrafią.

    > Ludzi malo, terenu duzo, naslonecznienie swietne, cieplo
    > ... w dzien ogniwa sloneczne, a noca wiatr od oceanu moze swiecic,
    > tylko lepiej oszczedne lampy niz zarowki.
    > No i kazde 100W zarowki do dodatkowe 50W w klimatyzatorze...

    Z wiatrem, to tam gorzej. Słońca dużo, ale pokusa by użyć tanich
    lokalnych paliw tez nie mała. W każdym razie w globalnym sensie bez
    znaczenia -- to tylko 20 milionów ludzi. I nie powód, by czegokolwiek
    administracyjnie zakazywać.

    --
    Jarek