  • Data: 2012-12-30 00:30:15
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PcmOl napisał:

    > Sprawdź, sprawdź - a może już ktoś to rozbierał i wie czego się spodziewać.
    > Powyżej ktoś wspomina o efekcie strobo, co przeczy zasilaniu przetwornicą.

    Wcześniej nie sprawdzałem, ale teraz powodowany ciekawością rozdłubałem
    POLUX 2,4W z jakiegoś marketu. Kilkadziesiąt diod w szereg, w środku
    płytka z czterema diodami prostowniczymi, kondensator 470nF i oporniki.
    Żadnego elektrolitu do filtrowania, więc miga jak wszyscy diabil (kiedyś
    o tym tu już pisałem).

    --
    Jarek