  • Data: 2017-10-03 15:02:53
    Temat: Re: Zarowki LED-owe H1 H7
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-03 o 09:40, miumiu pisze:

    > Widze tam jakie? H1 zrobione z 13 diód SMD 5050. Te na pewno nie o?lepiej?,

    Na pewno rażą.
    W przypadku żarówek H4, H7, H1 źródło światła - żarnik - jest w
    dokładnie określonym miejscu i świeci dokładnie tak, jak to
    zaprojektowano do współpracy z reflektorami do tych żarówek.
    To jest zespół ściśle dopasowanych elementów - żarówka - reflektor.

    Taka pseudożarówka z 13 diód ma inne źródło światła i reflektor odbija
    to światło tak, że zamiast formować ładną wiązkę zgodnie z przepisami,
    to wali gdzie popadnie.

    > przecie? to ?wieciae musi jak 5W ?arówka :)

    Dlaczego musi? Nie musi i nie świeci jak 5W żarówka, bo to nie jest
    żarówka 5W.

    > Bardziej bym sie obawia? niedo?wietlenia po takich ?arówkach ni?
    > prze?wietlenia.
    >
    > A tak w ogóle to jakim cudem ?arówki ledowe mia?yby o?lepiaae? Za jasno
    > ?wiec?? Przecie? klosz nie zmienia geometrii po zmianie ?arówki takiej na
    > inn?...

    J.w. - żarówka jest inna, klosz ten sam. Wynik - przypadkowa wiązka
    światła, która sieje gdzie popadnie. Doskonale to widać na naszych
    drogach. Takie auto z daleka się wyróżnia rażącym światłem, siejącym po
    lusterkach jadącym przed nim i po oczach jadącym z przeciwnego kierunku.