  • Data: 2017-10-03 10:31:52
    Temat: Re: Zarowki LED-owe H1 H7
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-03 o 10:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup
    ..

    > Ale sa tez takie, co sprawiaja wrazenie przyzwoite
    > https://www.cyclopsadventuresports.com/3800-Lumen-H4
    -LED-Headlight-bulb-_p_83.html

    Ja nie mówię,ze się nie da, ale jest trudno. Tanie diody są za słabe, to
    je lutują w zestawy i to jest najczęściej stosowane, a wtedy optyka
    reflektora bierze w łeb. Pewnie by homologacji nie przeszło, bo plama
    świateł mijania ma swoje określone parametry.

    > Ale to H4 - tu latwiej, bo trzeba swiecic tylko w jedna strone.

    A ta H4 to jak na długich świeci? Wtedy ma dawać światło dookólnie z
    drugiego żarnika. Nie mamy zdjęcia z drugiej strony tej żarówki.

    --
    viktorius