  • 1. Data: 2010-07-21 22:29:38
    Temat: Zapytanie o zestaw na AMD z zintegrowaną grafiką
    Od: "Ajoka" <a...@w...pl.TNIJ>

    Nie będzie w ogóle służył do gier - dlatego zintegrowana grafika,
    ale nie chciałem aby była grafika była totalnie słaba, bo będą używane
    zaawansowane programy graficzne i projektowe.

    Więc wybrałem, jak mi się wydaje, najlepszą zintegrowaną grafikę czyli chipset
    AMD880G.

    Po za tym, ma długo i niezawodnie służyć i mieć dobry stosunek jakość/cena.

    Co powiecie na moje pomysły:
    http://proline.pl/?id=shopkoszyk&1:ASUS+M4A88TD-M+EV
    O%2FU;1:AMD+X4+II+945+AM3+B;1:SAM+1TB+32+HD103SJ;1:O
    CZ+2GB+1333+9;1:AMX+WARRIOR+450W

    Co zmienić co wywalić?

    (bez napędu i obudowy bo będzie stara)

  • 2. Data: 2010-07-21 22:55:47
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > będą używane
    > zaawansowane programy graficzne i projektowe.
    [..]
    > Co zmienić co wywalić?

    mało RAM... 2GB to dziś nic...

  • 3. Data: 2010-07-22 00:34:17
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-22 00:29, Ajoka pisze:
> [...]
    AMD880G.

    > Po za tym, ma długo i niezawodnie służyć i mieć dobry stosunek jakość/cena.

    A zobacz tą:
    http://www.pcworld.pl/news/354790/7/Sapphire.HD.5670
    .DirectX.11.za.300.zl.html

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-07-22 07:56:16
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > zaawansowane programy graficzne i projektowe.
    >
    > Więc wybrałem, jak mi się wydaje, najlepszą zintegrowaną grafikę czyli chipset

    IMHO to dziwny pomysl. Po pierwsze dlatego, iz pamieci bedziesz
    potrzebowal do uruchamiania programu graficznego, po drugie zintegrowane
    grafiki maja swoistego "mula" i co za tym idzie mniej przyjemnie sie na
    nich pracuje. Poza tym najtansza grafika pci-e z dvi kosztuje tyle co nic.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2010-07-22 11:04:07
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > potrzebowal do uruchamiania programu graficznego, po drugie zintegrowane
    > grafiki maja swoistego "mula" i co za tym idzie mniej przyjemnie sie na

    Akurat M4A88TD-M EVO/USB3 zdaje sie ma sideport...

    > Poza tym najtansza grafika pci-e z dvi kosztuje tyle co nic.

    Po pierwsze - praktycznie nie ma roznicy w cenie
    miedzy podobnymi plytami na chipsetach 870 a 880
    (czytaj z integra i bez)

    A jesli juz roznica jest, to zazwyczaj ta bez grafiki jest... drozsza...

    Po drugie - "tyle co nic" czyli porownywalny z 880G Radeon 4350
    w najtanszej wersji (Sapphire, 256MB) to nadal sporo ponad 100,-

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2010-07-22 12:30:10
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 22-07-2010 o 00:29 Ajoka napisał na pl.comp.pecet:

    > Co zmienić co wywalić?

    Ja bym wziął inny zasilacz np:
    http://www.proline.pl/?p=OCZ+OCZ400SXS-EU
    lub http://www.proline.pl/?p=FTN+FSP400-60GHN%2885%29
    poza tym dla mnie OK. Pamięci jak będzie za mało, można
    dokupić.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 7. Data: 2010-07-24 20:29:03
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 22.07.2010 00:55, M1SLQ pisze:
    > mało RAM... 2GB to dziś nic...

    Bez przesady. Zależy od zastosowań. Mam notebooka z 1.5 GiB
    RAMu i jest jak najbardziej użyteczny i wcale nie wolny.

    Konfigurując komputer nie należy kierować się modą, lecz
    potrzebami i wygodą.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 8. Data: 2010-07-24 21:23:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-24 22:29, Radosław Sokół pisze:
    > Konfigurując komputer nie należy kierować się modą, lecz
    > potrzebami i wygodą.

    :-)

    Mogę dodać do stopki?

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-07-25 15:08:44
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Radosław Sokół <r...@m...com.pl> zwrócił błąd:

    > Bez przesady. Zależy od zastosowań. Mam notebooka z 1.5 GiB
    > RAMu i jest jak najbardziej użyteczny i wcale nie wolny.

    Pewnie masz tam system 32-bit i nie jest to ani Vista ani Win7.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 10. Data: 2010-07-26 06:33:16
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 25.07.2010 17:08, Saiko Kila pisze:

    > Pewnie masz tam system 32-bit i nie jest to ani Vista ani Win7.

    Vista 32-bit.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./