    From: G Nowak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zapytanie o zestaw na AMD z zintegrowaną grafiką
    Date: Thu, 22 Jul 2010 08:56:16 +0100

    > Nie będzie w ogóle służył do gier - dlatego zintegrowana grafika,
    > ale nie chciałem aby była grafika była totalnie słaba, bo będą używane
    > zaawansowane programy graficzne i projektowe.
    >
    > Więc wybrałem, jak mi się wydaje, najlepszą zintegrowaną grafikę czyli chipset
    AMD880G.

    IMHO to dziwny pomysl. Po pierwsze dlatego, iz pamieci bedziesz
    potrzebowal do uruchamiania programu graficznego, po drugie zintegrowane
    grafiki maja swoistego "mula" i co za tym idzie mniej przyjemnie sie na
    nich pracuje. Poza tym najtansza grafika pci-e z dvi kosztuje tyle co nic.

    --
    Pozdr