    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zapytanie o LEDy
    Date: Wed, 14 Jan 2015 10:28:38 +0100

    Am 13.01.2015 um 19:20 schrieb Mario:

    > Skoro ma być płaskie i równomierne to może folia OLED jak
    > http://www.conrad.pl/Modu%C5%82y-OLED.htm?websale8=c
    onrad&ci=SHOP_AREA_26436_0212364
    > (drogo)
    > lub folia elektroluminescencyjna
    > http://www.conrad.pl/Folia-elektroluminescencyjna,-6
    0-110-V,-25000-h,-400-1500-Hz,-138-x-34-mm,-bia%C5%8
    2a.htm?websale8=conrad&pi=184084

    OLEDy może są alternatywą. Już conieco szukałem, ale jeszcze nic
    sprawnego nie znalazłem. Problemem może być temperatura, urządzenie musi
    wytrzymać autoklaw, OLEDy zdaje się wysokiej temperatury nie lubią.

    Folia EL chyba się nie sprawdzi, szef nie chce prądu zmiennego w
    okolicach zwierząt. One mają chip rfid pod skórą, pod wpływem zmiennego
    pola EM może "brzęczeć" i biedne myszki dostaną świra.

    Poszukam z tymi OLEDami, może podpasuje. Te konradowskie są "nieco" za
    duże. Potrzebuję fi 8mm.

    Dzięki

    Waldek