  • Data: 2011-01-18 21:44:29
    Temat: Re: Zapytanie Nikon / PEN słabe oświetlenie
    Od: Anonymouse <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 18:20, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No właśnie o to chodzi :)
    > Pen ma 3200iso, ale spróbuj go używać...

    PENa nie kupuje się do robienia ujęć a'la paparazzi, to jest amatorski
    aparacik mający zapewnić to aby zawsze można było go mieć przy sobie.
    Ja do tego celu zamiast PENa kupiłem nawet LX5 w ponad 4x mnieszą
    matrycą niż matryca w PEN. Robię na ISO 1600, a te zrobione na 400
    ciągnę o 2-3eV i jakość wychodzi tak, ze mnie zadowala. A jak jest
    dużo światła, czyli dla mnie 98% wszystkich sytuacji to jakość fotek
    jest nie do odróżnienia od jakości fotek z matryc FF (poza
    możliwościami w kwestii GO).

    PS
    1.PENy chyba mają 6400, i w E-PL2 jest ono nie najgorsze tzn. na
    odbitkach 13x18 czy na HDTV spoko do ogladania.
    2. Trzeba mieć chyba coś z głową aby na każdą imprezę, wycieczkę
    targać ze sobą Lustrzankę z workiem obiektywów.
    3. Odstępem 3eV raczej się koleś egzaltujesz i opowiadasz bajki, no
    chyba, że po założeniu Heliosa.