    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Zapytanie
    Date: 23 Jul 2012 14:36:28 GMT

    On 2012-07-23, waldi <w...@g...com> wrote:
    > Nie dostałem się mieliście rację. Spytałem się czego zabrakło i jakie
    > zrobiłem błędy.Odpisali to.

    [cut]

    Jestem trochę rozbity. Nie wiem czy cały ten wątek to jakiś żart, czy
    jesteś aż tak trudnym przypadkiem. Jeśli żart, to ja się nabrałem. Jeśli
    nie, to jesteś raczej ciężkim przypadkiem :)

    Krótko:
    - naucz się zawodu zanim zaczniesz szukać pracy...,
    - nie traktuj pracodawcy jak nauczyciela, a rekrutacji jak klasówki lub
    pracy domowej.

    Chyba przed tymi tutorialami z PHP powinieneś poczytać jakieś poradniki
    albo artykuły o szukaniu pracy. Albo pogadaj z kimś dojrzałym...
    Jeśli to co napisałeś jest prawdą, to pewnie z CV i listem motywacyjnym
    też sobie nie bardzo radzisz.

    pozdrawiam,
    PK