    From: mg <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zapraszam do galerii
    Date: Tue, 26 Apr 2011 14:01:24 -0700 (PDT)
    <a...@k...googlegroups.com>
    <8...@f...googlegroups.com>

    > Uluda slow zen polega wlasnie na tym, ze daja zludzenie, ze czegos ucza.
    > Ta nadzieja w praktyce staje sie omamem, zwyklym opium.

    Sprzedaj aparat :)

    Mam przestac doskonalic sie w tym co robie?
    Mam powiedziec sobie "daj spokoj, to sie nie uda..."?
    Nie mow ze sie nie uda dopoki nie sprobujesz.
    Dobra, sprobowalem, nie udalo sie, odpuszczam.
    Pewno cos przeoczyles! Zmien to albo tamto i sprobuj jeszcze raz.

    > Kazdy mistrz zen w obliczu istoty zachowuje się tak samo jak kazdy człowiek na tej
    ziemi.

    Mylisz sie. Ja bym to ujal tak:
    Kazdy mistrz zen w obliczu istoty STARA sie zachowywac tak jak
    POWINIEN zachowywac sie kazdy człowiek na tej ziemi.

    > Najgorszy dran i bladzacy cham jest wiecej wart niz najlepszy mistrz zen.

    Nie, poniewaz zagubil swoje czlowieczenstwo.
    Mistrz zen poszukuje czlowieczenstwa.

    > Ludzka glupota tkwi w przekonaniu, ze zycie to harmonia.

    Tak.
    Druga strona ludzkiej glupoty to zycie w chaosie.

    Zen NIE jest "tkwieniem w przekonaniu".
    Jest DZIALANIEM w celu osiagnieciem harmonii czyli stanu, w
    ktorym dzialasz bez zastanowienia, w ktorym wszystko stalo sie jasne.

    > Zen to slowa smierci, bo to ona, jako jedyna, jest niewiedzaca.
    > A ja kocham zyc.

    Wlasnie "przygotowales sobie dzewo" na ktorym zawisniesz w
    nieskonczonosc.
    Ktos juz kiedys popelnil ten blad za ciebie.
    http://www.ibiblio.org/zen/gateless-gate/5.html
    Jaki ten swiat maly, jakie to zycie nieskomplikowane, wciaz powtarzamy
    te same bledy.

    > Złapałem oddech :)

    Tak ci sie tylko wydaje
    http://vimeo.com/15182896