  • Data: 2011-03-23 11:59:40
    Temat: Re: Zapomniałem o przeglądzie tech
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 10:42, z <z...@g...pl> wrote:

    > E tam ... w dzisiejszych czasach to diagnosta sam dzwoni na tydzie
    > przed terminem i ubezpieczalnia te si askawie przypomina jak trzeba
    > p aci . Tak si dba o klienta :-)

    Ja nie mogłem zapomnieć, choćbym chciał :)
    Na przeglądzie okresowym w ASO przykleili mi dwie naklejki
    przypominające o terminie badania technicznego: jedna widoczna op
    otwarciu drzwi, druga pod daszkiem przeciwsłonecznym.
    Na dwa tygodnie przed terminem przeglądu dzwoniła z przypomnieniem
    miła pani z Warty.
    Na tydzień przed terminem dostałem list z Fiat Auto Poland z
    przypomnieniem o przeglądzie :)

    Pozdrawiam
    Marcin Kiciński