    Date: Sat, 28 Feb 2015 09:11:54 +0000
    From: Bronek Kozicki <b...@s...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Zapis pliku na dysku - czyli kto ma dbać o ACL

    On 27/02/2015 23:03, witek wrote:

    > Nie chcialbym aby instalator byl madrzejszy od tego co mam obecnie
    > poustawiane i dotykał cokolwiek co do niego nie należy.

    pytanie jest nie o ACL na całym dysku, tylko na nowo zainstalowanych
    plikach programu. Moim zdaniem, jeżeli program wymaga (dla
    bezpieczeństwa danych) zabezpieczeń dla swoich plików, to powinien je
    sam zabezpieczyć. Dodatkowo, rodzaj zabezpieczeń powinien być
    udokumentowany żeby użytkownik sam mógł te zabezpieczenia
    zdjąć/przywrócić/poprawić . Przykład: pliki baz danych dla SQL Server

    B.