-
X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr2507057vke.4.1519108176949; Mon, 19 Feb
2018 22:29:36 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr2507057vke.4.1519108176949; Mon, 19 Feb
2018 22:29:36 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!y7no189
6189qtn.0!news-out.google.com!m4ni427qte.0!nntp.google.com!q21no2771584qtn.1!po
stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 19 Feb 2018 22:29:36 -0800 (PST)
In-Reply-To: <p6f4hk$cm4$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.29.195;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.29.195
References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl> <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<p66i80$i1l$1@node2.news.atman.pl>
<5a86df47$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<p66tva$t7b$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69act$2n3$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69n7a$epm$3@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<p6e04p$fr0$4@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<p6e24p$fr0$5@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<p6esir$fei$2@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<p6f4hk$cm4$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
Vetulani)
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Tue, 20 Feb 2018 06:29:37 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 45
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625202
[ ukryj nagłówki ]On Monday, February 19, 2018 at 7:20:37 PM UTC+1, Shrek wrote:
> Czyli nie ma pierwszeństwa. Natomiast to co na przejściu ma, to ma
> pierwszeństwa ustąpić. Tyle w temacie pierwszeństwa na przejściu.
> Wszelkie teorie o rzekomym pierwszeństwie kierowcy, dopóki pieszy stopy
> na przejściu nie postawi sa z dupy wzięte i nie mają _żadnego_
> umocowania w PoRD.
Nie, bo z tego co zrozumialem z Twoich wywodow, to uwazasz, ze nie wazne jak pieszy
znalazl sie na przejsciu, wazne, ze tam jest i ma pierszenstwo, czyli jesli ktos w
niego wjedzie, to wina kierowcy, bo ...
Takie rozumowanie (pominiecie obowiazkow pieszego, skupienie sie tylko na jego
prawach) prowadzi do absurdu.
Dokladnie analogiczna sytuacje masz na przejsciu z sygnalizacja swietlna, wezmy
pprzepisy:
§ 95. 1. Sygnaly swietlne nadawane przez sygnalizator S-1 oznaczaja:
1) sygnal zielony -- zezwolenie na wjazd za sygnalizator,
2. Sygnal zielony nie zezwala na wjazd za sygnalizator, jezeli:
1) ruch pojazdu utrudnilby opuszczenie jezdni pieszym lub rowerzystom
"2. Sygnaly swietlne dla pieszych nadawane przez sygnalizator S-5 oznaczaja:
2) sygnal czerwony -- zakaz wejscia na przejscie"
Rozumujac po Twojemu:
Jesli pieszy jest na przejsciu, to pomimo zielonego swiatla kierowca nie ma prawa
wjechac za sygnalizator, ma umozliwic pieszemu zejscie z jezdni. Nie wazne jak pieszy
sie tam znalazl, ale jak juz jest, to ma prawo z niego zejsc, a kierowca ma obowiazek
mu to umozliwic.
Czyli pieszy ma prawo olac czerwone, a kierowca ma obowiazek jechac tak, zeby przed
przejsciem mogl sie zawsze zatrzymac.
Tak uwazaz? Czy gdzies jest roznica miedzy tymi sytuacjami?
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.18 07:46 Shrek
- 20.02.18 07:55 Shrek
- 20.02.18 09:03 p...@g...com
- 20.02.18 09:04 p...@g...com
- 20.02.18 09:08 p...@g...com
- 20.02.18 09:45 Marcin Debowski
- 20.02.18 09:54 Shrek
- 20.02.18 10:17 p...@g...com
- 20.02.18 10:37 WS
- 20.02.18 12:16 J.F.
- 20.02.18 12:21 J.F.
- 20.02.18 12:21 Shrek
- 20.02.18 12:24 Shrek
- 20.02.18 12:43 J.F.
- 20.02.18 12:52 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=