-
X-Received: by 10.31.16.33 with SMTP id g33mr2116891vki.13.1519032764995; Mon, 19 Feb
2018 01:32:44 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.16.33 with SMTP id g33mr2116891vki.13.1519032764995; Mon, 19 Feb
2018 01:32:44 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
anews.com!y7no1266597qtn.0!news-out.google.com!o9ni562qte.1!nntp.google.com!y7n
o1266593qtn.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-ma
il
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 19 Feb 2018 01:32:44 -0800 (PST)
In-Reply-To: <p6e24p$fr0$5@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.25;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 132.188.32.25
References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl> <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<p66i80$i1l$1@node2.news.atman.pl>
<5a86df47$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<p66tva$t7b$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69act$2n3$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69n7a$epm$3@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<p6e04p$fr0$4@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<p6e24p$fr0$5@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
Vetulani)
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Mon, 19 Feb 2018 09:32:45 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 36
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625135
[ ukryj nagłówki ]On Monday, February 19, 2018 at 9:33:31 AM UTC+1, Shrek wrote:
> Ale nijak on nie zmienia pierwszeństwa. To że pieszemu czegoś nie wolno
> nie daje pierwszeństwa kierowcy. Analogicznie - masz obowiązek wypuścić
> autobus z zatoczki, ale nie daje mu to pierwszeństwa. Tir na zakazie,
> mimo że mu tam nie wolno dalej ma pierwszeństwo jak wynika to ze
> świateł, znakó czy przepisów ogólnych. Kierownik od tira może być na
> zakazie, z przekroczonym czasem pracy, na dragach i alko, bez prawka,
> pojazd bez przeglądu, kradziony i z kontrabando czeczeńskiego uranu, ale
> dalej ma pierwszeństwo jak tak wynika z innych przepisów.
No OK, pieszy ma to pierszenstwo, ale zlamal zakaz wejscia bezposrednio przed pojazd.
W wyniku wypadku mamy 2 osoby, ktore zlamaly przepisy, skutiem czego jest ten
wypadek. Pieszy zakaz wejscia na jezdnie bezposrednio przed, kierowca nie ustapil
pierszenstwa. Kto winny spowodowania takiego wypadku (i w jakim procencie?)
Kiedys ktos tu opisywal zawila metode ustalania winy (nie udalo mi sie wygooglac),
ale o ile pamietam cos w stylu "ostatni, ktory nie lamiac przepisu mogl jeszcze
zapobiec wypadkowi" - wtedy wychodzi, ze jednak pieszy powinien zauwazyc, ze lamiac
zakaz wejscia powoduje, ze wypadek jest juz praktycznie pewny i kierowca nie ma
zadnej mozliwosci jego unikniecia...
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.18 10:57 p...@g...com
- 19.02.18 11:42 Akarm
- 19.02.18 12:04 J.F.
- 19.02.18 12:05 robot
- 19.02.18 12:13 J.F.
- 19.02.18 12:24 J.F.
- 19.02.18 12:38 p...@g...com
- 19.02.18 13:43 Polwyk
- 19.02.18 13:53 J.F.
- 19.02.18 14:59 p...@g...com
- 19.02.18 15:06 p...@g...com
- 19.02.18 15:46 J.F.
- 19.02.18 16:16 J.F.
- 19.02.18 17:04 Shrek
- 19.02.18 17:08 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=