  • 11. Data: 2017-05-25 14:47:58
    Temat: Re: Zaparkować w centrum Warszawy
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > To niech przyjedzie taksówką, jak się boi podejść kilkaset metrów.

    To jest bardzo dobry pomysl, czasem tak robie, jak nie mam czasu, a nie ma
    miejsca. Parkuje gdzie sie da i biore taksowke na ten kilometr, czy tam
    iles.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 12. Data: 2017-05-26 06:58:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 14:47, Adam Wysocki pisze:

    > To jest bardzo dobry pomysl, czasem tak robie, jak nie mam czasu, a nie ma
    > miejsca. Parkuje gdzie sie da i biore taksowke na ten kilometr, czy tam
    > iles.

    Ostatnio Veturilo (czy jak nazywają się te publiczne rowery) jest prawie
    wszędzie. Mi to często rozwiązuje problem "ostatniej mili".

    Shrek

  • 13. Data: 2017-05-26 15:35:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-05-26 o 06:58, Shrek pisze:

    > Ostatnio Veturilo (czy jak nazywają się te publiczne rowery) jest prawie
    > wszędzie. Mi to często rozwiązuje problem "ostatniej mili".

    Zwłaszcza jak jesteś w garniaku i idziesz na spotkanie businesowe :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 14. Data: 2017-05-26 19:31:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2017 o 15:35, Chris pisze:

    > Zwłaszcza jak jesteś w garniaku i idziesz na spotkanie businesowe :)

    Przecież nikt nie zmusza. Szafy rackowej też nie przewieziesz.

    Shrek

  • 15. Data: 2017-05-26 19:33:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 12:38, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > już późniejszym popołudniem to proponowałbym rozpatrzenie alternatywy
    > w postaci zaparkowania poniżej skarpy i przespacerowania się kawałek.
    > Np. gdzieś w rejonie Browarnej/Topieli. Raz, że może być łatwiej znaleźć
    > tam miejsce. Dwa, że stamtąd będzie łatwiej wyjechać, bo w szczycie
    > z okolic Świętokrzyskiej będzie ciężko wyskoczyć szybko na wylot
    > z miasta. Nowy Świat jest zamknięty dla ruchu prywatnego a Tamka
    > zamienia się w pełzający parking.
    >
    > Z Powiśla łatwiej wyjedziesz gdzieś na Wisłostradę albo na Poniatoszczak
    > żeby przedostać się na wylotówkę do DK17.

    Dziś byłem na miejscu i obadałem temat. o 8.50 bez problemu można
    zaparkować zarówno na dole (to może być dobry pomysł, jeśli potem w
    godzinach szczytu musisz się wydostać) jak i na samej Kopernika w
    strefie płatnego parkowania jak i są wolne miejsce na tym parkingu
    strzeżonym.

    Shrek

  • 16. Data: 2017-05-26 20:08:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > godzinach szczytu musisz się wydostać) jak i na samej Kopernika w
    > strefie płatnego parkowania jak i są wolne miejsce na tym parkingu

    Dzięki! Mam nadzieję, że bliżej 11-ej też coś się znajdzie.

  • 17. Data: 2017-05-26 20:09:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    >
    > Z Powiśla łatwiej wyjedziesz gdzieś na Wisłostradę albo na Poniatoszczak
    > żeby przedostać się na wylotówkę do DK17.

    To jest ważna uwaga, dziękuję!

  • 18. Data: 2017-05-26 20:21:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    >
    > Z Powiśla łatwiej wyjedziesz gdzieś na Wisłostradę albo na Poniatoszczak
    > żeby przedostać się na wylotówkę do DK17.

    Pomyślałem, może zaparkować gdzieś przy stacji metra Stadion Narodowy -
    od Pałacu Staszica byłyby tylko dwa przystanki i ruszyłbym od razu z
    właściwej strony Wisły.

  • 19. Data: 2017-05-26 21:15:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ostatnio Veturilo (czy jak nazywają się te publiczne rowery) jest prawie
    > wszędzie. Mi to często rozwiązuje problem "ostatniej mili".

    W Warszawie tak, ale ostatnio miałem taką sytuację w Białymstoku,
    spieszyłem się na ślub i nie po drodze było mi szukanie rowerów miejskich
    (czy są, jeśli są to jak się zarejestrować itd.) i dymanie w garniaku...

  • 20. Data: 2017-05-27 15:47:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-26 o 20:21, Uncle Pete pisze:

    > Pomyślałem, może zaparkować gdzieś przy stacji metra Stadion Narodowy -
    > od Pałacu Staszica byłyby tylko dwa przystanki i ruszyłbym od razu z
    > właściwej strony Wisły.

    Na Stadionie Narodowym (w jego "wnętrzu") i obok na tzw. błoniach są
    komercyjne parkingi. Tam raczej jest dużo wolnych miejsc w zwykły dzień.
    Wskakujesz do metra na stacji Stadion Narodowy i za kilka minut jesteś
    pod Pałacem Staszica.