  • Data: 2010-08-10 21:13:22
    Temat: Re: Zaokrąglone rogi a procentowe rozciągnięcie elementów
    Od: WebCM <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    IE wraca do łask. Mam nadzieję, że IE 9 w końcu zacznie wyświetlać
    strony tak, jak standardy przykazują.

    Firefox nadal nie interpretuje border-radius, tylko -moz-border-
    radius. Mam śmiecić w kodzie CSS tylko po to, aby W.Cz. Ognisty Lis
    zechciał zaokrąglić rogi?

    Zostają mi w tej chwili 2 rozwiązania:

    1) Strona o stałej szerokości (tylko dla jakiej rozdzielczości?), zaś
    nagłówek można opisać za pomocą tagu <h1>, np.

    <h1>Jakiś nagłówek</h1>

    Plik z tłem dla nagłówka ma już określoną szerokość.

    2) Strona o zmiennej szerokości, ale trzeba uwzględnić w kodzie HTML
    zaokrąglenia nagłówków, np.

    <h1>
    Jakiś nagłówek
    </h1>

    A jeśli nie, to jakie rozwiązanie najlepsze?