  • Data: 2011-06-21 00:28:57
    Temat: Re: Zanizona wycena szkody przy AC
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek"

    > Ja bym się nie zakładał. No i zapomniałeś dodać, żeby szybko ten
    > samochód sprzedawał, bo:
    > - po pół roku zacznie odłazić lakier z elementów teoretycznie
    > nieruszanych, ale sąsiadujących z malowanymi oraz trudniej dostępnych
    > miejsc elementów malowanych - nikt ich przecież porządnie nie
    > przygotował

    Nie wiem o czym napisałeś, zrozumiałem to tak, że będzie złaził kolor z
    tylnego błotnika bo pomalowano tylne drzwi?

    > - po roku lakier na niektórych elementach zacznie zmieniać barwę,
    > przecież nie po to kupiono najtańszy chłam, żeby to kolor trzymało
    > itp itd.

    różne już cuda widziałem, ale żeby samochodowy lakier tracił barwę po
    roku to jeszcze nie, do tego ASO to niby lakier bierze skąd? Ba pytanie
    jest jeszcze prostrze w którym ASO jest lakiernia i blacharnia? (pewnie
    takie są nie zapieram się)
    No patrz Pan prawie w żadnym a naprawy powypadkowe jakoś robią - cud

    > Oczywiście nie musi się tak stać, bo zapewne klient będzie miał akurat
    > szczęście i trafi na jednego z tych licznych filantropów, którzy swoje
    > zakłady utrzymują tylko w ramach rozwijania hobby, a utrzymują się z
    > renty, dzięki czemu mogą poświecić tydzień pracy na lakierowanie drzwi
    > błotnika za 1500 zł :->

    tydzień na lakierowanie 3 elementów gdy nie wymagają szpachlowania a
    jedynie zmatowienia? - myślę, że w jeden dzień spokojnie można to
    pomalować

    > A po ilu lakiernikach trzeba w tym przypadku biegać, żeby znaleźć
    > takiego, który zrobi to za zaproponowane przez Ciebie pieniądze
    > _dobrze_?

    Dawno w lakierni nie byłem fakt, ostatnio wołali 300 za element - to
    teraz ile 500?