  • 101. Data: 2011-07-30 01:13:20
    Temat: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Żaden z czterech filtrów nie był wymieniony. Oleju, Paliwa, powietrza
    > kabinowy i powietrza silnika.

    stary, jak przez 100kkm kabinowy nie jest zmieniany to praktycznie nie
    masz nawiewu

  • 102. Data: 2011-08-15 18:55:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Jul 2011 22:47:26 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A te zakresy faktycznie wykonanych prac na jakimś przeglądzie to gdzie
    >widziałeś?
    >Bo mi się jeszcze nie zdarzyło.

    W ASO. I co gorsza, w Renault.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 103. Data: 2011-08-16 09:20:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:pqji475ajcr9t9ur6v91bvklm80pp2s2sl@4ax.com...

    > W ASO. I co gorsza, w Renault.

    Faktycznie, czy w teorii?
    Tzn. widziałeś jak to robili?

  • 104. Data: 2011-08-16 18:53:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2011 09:20:25 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Faktycznie, czy w teorii?

    Faktycznie.

    >Tzn. widziałeś jak to robili?

    Co robili? Odchaczali na liście? Nie, nie widziałem. Ale po każdym
    przeglądzie taką listę dostałem, na niej była informacja co jest ok,
    co do poprawienia w najbliższym czasie, itp. Ja nie mam czasu na
    stanie nad mechanikiem i patrzenie mu na ręce.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 105. Data: 2011-08-16 18:57:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2011 18:53:33 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Odchaczali

    No i macie na mnie _haka_ ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 106. Data: 2011-08-16 23:06:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Co robili?

    Wykonali faktycznie to co odhaczali.

> [...]
    > co do poprawienia w najbliższym czasie, itp. Ja nie mam czasu na
    > stanie nad mechanikiem i patrzenie mu na ręce.

    Czyli wiesz, że sobie haczyki napisał i praktycznie tylko tyle wiesz.