  • 91. Data: 2011-07-28 17:43:32
    Temat: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-07-28 15:29, Tomasz Stiller pisze:

    > Nie wydaje Ci się nieco dziwne? Po to wykupujesz usługę w renomowanej
    > stacji obsługi, żeby Cię nie "wydymali" jak to ładnie napisałeś.
    > Przynajmniej ja do tego tak podchodzę. Nie odę do swojego dentysty z
    > drugim zaprzyjaźnionym, żeby skontrolować tego pierwszego. Płacę i
    > wymagam rzetelności i profesjonalnego podejścia.

    ale w Polsce to tak nie działa. też mnie to denerwuje bo czasami
    chciałbym czy byłbym skłonny zapłacić właśnie więcej np. za serwis i
    mieć pewność. Niestety tak nie jest.

    Z jednej strony nie masz pewności, że "zaufany" mechanik nie chce zrobić
    odbrego wrażenia, z drugiej, że jednak ASO Cię nie wydymało.

    Icek

  • 92. Data: 2011-07-28 18:20:36
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 28 Jul 2011 17:43:32 +0200, Icek wrote:

> [...]
    >
    > Z jednej strony nie masz pewności, że "zaufany" mechanik nie chce zrobić
    > odbrego wrażenia, z drugiej, że jednak ASO Cię nie wydymało.

    Leczę u tego gościa moje wszystkie samochody. Nie mam mu nic do
    zarzucenia. Często z własnej inicjatywy poprawia więcej, aniżeli to na co
    się umówiliśmy - oczywiście na własny koszt.

    Dziś odbieram samochód, wezmę te zasyfione filtry - zrobię fotki to sami
    zobaczycie jak to wygląda. To na prawdę nie jest kwestia dyskusyjna, ASO
    dało ciała i to ostro.

    Tomek

  • 93. Data: 2011-07-28 18:35:46
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Kiedys na stopa jechałem Fordem Tranzitem. Był to samochód z najmu
    długoterminowego a woził chipsy. Kierowca odprowadził nowy do firmy a ten
    zabierał do salonu. Mówił ze w tych samochodach nic a nic się nie robi
    oprócz wymiany opon z zimowych na letnie. Samochody jeździły po 100-150 tys
    bez wymiany oleju. Po 3 latach były wymieniane na nowe a te trafiały do
    żyda. Co najlepsze mówił że kolejki się po nie ustawiają bo ludzie wierzą,
    że wszystko jest robione na czas. Podobnie było z Fiestami i Mondeo dla City
    Banku.

    Marek P.

  • 94. Data: 2011-07-28 22:58:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 18:35:46 +0200, Marek P. napisał(a):
> [...]
    > bez wymiany oleju. Po 3 latach były wymieniane na nowe a te trafiały do

    I co - nikt nie oddaje na obowiazkowe przeglady do ASO ?

    J.

  • 95. Data: 2011-07-28 23:04:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 16:20:36 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
> [...]
    >
    > Dziś odbieram samochód, wezmę te zasyfione filtry - zrobię fotki to sami
    > zobaczycie jak to wygląda. To na prawdę nie jest kwestia dyskusyjna, ASO

    Fotki nic nie dadza, nie mamy materialu porownawczego, nie wiemy gdzie
    jezdziles.

    Roznie o Aso mozna, ale zeby przez 6 przegladow nikt nic nie zrobil ?
    trudne do uwierzenia.

    J.

  • 96. Data: 2011-07-28 23:28:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-07-28 00:33, Tomasz Stiller pisze:
    > Tu w sumie nie chodzi o ich datę produkcji, ale stan po wymontowaniu.
    > Były kompletnie zapchane. Tak, że nie mogło się to stać przez miesiąc.
    > Data produkcji to tylko poszlaka.
    Co to znaczy "kompletnie zapchane"? Dojechałeś na ten przegląd na lawecie???

    Maciek

  • 97. Data: 2011-07-29 07:12:39
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Napisałem, że filtr oleju nie
    > był wymieniany od 103kkm i na tej podstawie zakładam, że olej również.
    > Sprawdzić tego oczywiście nie można.
    >
    > Tomek.

    Mozna, ale koszty beda na tyle wysokie, ze nie wiem czy zabawa bylaby
    oplacalna.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 98. Data: 2011-07-29 10:53:58
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Gdzie mogę przeczytać wypowiedź tego jakiegoś tam specjalisty?

    http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,5327674,Szef_
    Castrola__wymiana_oleju_szkodzi_silnikowi.html

    Dysiek

  • 99. Data: 2011-07-29 11:12:34
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    J.F. wrote:

    > I co - nikt nie oddaje na obowiazkowe przeglady do ASO ?

    Ci co jeżdżą mają t w d... bo smaochód jeździ i to nie ich problem.
    Zgłaszali tylko co tydzień przebieg samochodu i ewentualne uwagi.
    Wynajmującym był salon lub jakaś firma pokrewna (już nie pamiętam) więc
    uzupełnił hostorie jak trzeba. A koszty malały (na czymś trzeba zaoszczędzić
    zeby tanio to wynająć)

  • 100. Data: 2011-07-29 22:51:46
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Tak samo miał kolega z Hondą kupioną i serwisowaną u Karlika w Poznaniu.