  • 11. Data: 2009-06-25 13:00:48
    Temat: Re: Zamiennik BP-511
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Jun 25, 9:53 am, Fotograf Gliwice <g...@g...com> wrote:
    > Jaki zamiennik BP-511 polecicie?
    > Mam phottixa, ale po tysiącu zdjęć już nadaje się tylko do śmietnika.

    Musi trefny ten Twoj Phottix - ja uzywam od dawna (niektore juz chyba
    dwa lata) i trzymaja rownie dobrze jak oryginalna, jesli nie lepiej.
    Ale fakt ze trafia sie fajans, np tego http://tinyurl.com/n9k7du nie
    polecam - kompletny no name, nie wiadomo ile mAh, ale raczej nie tyle
    co w papierach (mi wystarcza na pareset zdjec, phottix na spokojnie
    tysiac jpg (C 5d & 40d). Kupilem tego dwie sztuki 1400 i 2000 (ktora
    po paru moich uwagach zniknela z oferty) - nie widze miedzy nimi
    zadnej roznicy.

    Psor