  • 1. Data: 2014-11-06 11:09:05
    Temat: Zamiana zimowek
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Mam w garazu 2 nowe zimowki i 2 stare. W drodze do pracy skrecam glownie w
    lewo, a z powrotem glownie w prawo. Jak wiadomo, samochod na zakrecie
    wychyla sie na zewnatrz luku. Czy jest sens rano zakladac nowe opony na
    prawy przod i prawy tyl, a przed jazda z powrotem na lewy przod i lewy tyl?
    Auto FWD.

    No co, juz prawie piatek :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-11-06 11:16:28
    Temat: Re: Zamiana zimowek
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-11-06 11:09, Maciek pisze:

    > Auto FWD.

    Potem na śliskim okaże się, że masz auto FFWD >>

  • 3. Data: 2014-11-06 11:56:55
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    net...

    > Czy jest sens rano zakladac nowe opony na
    > prawy przod i prawy tyl, a przed jazda z powrotem na lewy przod i lewy
    > tyl?

    Tak, pod warunkiem, że na nogę od zewnętrznej strony zakładasz grubszą
    skarpetę, przy czym wskazane jest, by była to skarpeta wełniana. Na drugą
    nogę możesz założyć zwykłą frotte o ile trzymasz tam naciągniętą wyciętą
    nogawkę od bawełnianych kalesonów, gdyż umożliwia to lepszą reakcję w
    przypadku nadsterowności pojazdu.

    Pamiętaj też o zmianie powietrza w oponach z porannego na wieczorne, gdyż
    opony są jedynym elementem samochodu, który bezpośrednio styka się z
    nawierzchnią drogi i koniecznie spuść 10 litrów paliwa z baku, bo 10 mniej
    ratuje życie.

  • 4. Data: 2014-11-06 14:28:42
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Maciek wydumał(a) w news:1w0p9ghedfdr$.8bwif4ge2m37$.dlg@40tude.net :
> [...]
    > wychyla sie na zewnatrz luku. Czy jest sens rano zakladac nowe opony na
    > prawy przod i prawy tyl, a przed jazda z powrotem na lewy przod i lewy

    1)Tym oponom w garażu to chyba obojętne :)
    2)A nie mozesz wracac na wstecznym?

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2014-11-06 14:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

> [...]
    > zakrecie wychyla sie na zewnatrz luku. Czy jest sens rano zakladac
    > nowe opony na prawy przod i prawy tyl, a przed jazda z powrotem na

    ROTFL
    Post miesiaca!

  • 6. Data: 2014-11-06 15:43:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Nov 2014 14:28:42 +0100, MichaelData(R) napisał(a):

    > 2)A nie mozesz wracac na wstecznym?

    Lekarz zabronil, mozna sie nabawic problemow z kregoslupem!

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-11-06 15:45:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Nov 2014 11:56:55 +0100, zhbick napisał(a):

    > Pamiętaj też o zmianie powietrza w oponach z porannego na wieczorne, gdyż
    > opony są jedynym elementem samochodu,

    Myslalem, zeby zimowki pompowac oryginalnym arktycznym powietrzem (do
    nabycia w Biedronce), bo wtedy nie nastepuje szok klimatyczny i mieszanka
    gumowa ma szanse osiagnac optymalne parametry.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2014-11-06 15:47:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-06 15:45, Maciek wrote:

    > Myslalem, zeby zimowki pompowac oryginalnym arktycznym powietrzem (do
    > nabycia w Biedronce),

    Chyba arktycznym azotem. A najlepiej ciekłym.

    Shrek.

  • 9. Data: 2014-11-06 15:48:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał

    >Myslalem, zeby zimowki pompowac oryginalnym arktycznym powietrzem (do
    >nabycia w Biedronce), bo wtedy nie nastepuje szok klimatyczny i
    >mieszanka
    >gumowa ma szanse osiagnac optymalne parametry.

    W dieslach nie wolno, chyba ze zbiornik paliwa masz z dala od kola.
    Bo jak arktyczne powietrze zmrozi paliwo, to nie ruszysz.

    J.

  • 10. Data: 2014-11-06 16:37:15
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

> [...]
    > wychyla sie na zewnatrz luku. Czy jest sens rano zakladac nowe opony na
    > prawy przod i prawy tyl, a przed jazda z powrotem na lewy przod i lewy

    Ja bym w ogóle nie zakładał tych opony, tylko owinął felgi wężem
    ogrodowym. PMS-owi eksperci już kilka lat temu ustalili, że to bardzo
    kreatywna metoda zastąpienia uszkodzonej opony.

    --
    ss??q s? ??u??ou??