    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem
    Date: Thu, 19 May 2011 15:06:32 +0200

    napisał w wiadomości news:ir31km$rma$2@inews.gazeta.pl...

    > "boxfish" ir2clr$fq4$...@i...gazeta.pl

    > A ja bym skopiował cały dysk. (zleciłbym kopiowanie wszystkiego
    > wraz ze sprawdzeniem poprawności oraz testowaniem powierzchni
    > nowego dysku i zapomniałbym o wszystkim na kilka dni)

    Tak myślałem ale mam taką sytuację:
    Na starym dysku 160 GB było:
    1) Partycja recovery ok 4,8 GB z czego 3.2 GB zajęte
    2) Partycja C z systemem XP ok 40 GB
    3) Partycja D z danymi - pozostałe z 160 GB dysku

    Na nowym dysku 500 GB chcę uzyskać:
    1) Partcję recovery ok 3.5 GB
    2) Partycję z systemem ok. 25 GB
    3) Partycję z danymi na której są już dane i mają tam pozostać

    Trochę się bałem zrobić opcję disk to disk żeby mi nie pokasowało danych i
    porobiło identycznych parycji jak na dysku nr 1. Dlatego zrobiłem:
    1) Partycję recovery o rozmiarze 3.5 GB na która odtworzyłem obraz partycje
    recovery z dysku nr 1
    2) Nastepna partycję 25 GB na która odtworzyłem obraz parycji systemowej z
    dysku nr 1
    3) Następną partycje na której zachowałem dane
    Partycję 2 ustawiłem jako activ. Przypuszczam jednak ze brakowac mi będzie
    danych MBR. Znalazłem program HDHacker który kopiuje i wgrywa MBR ale nie
    wiem jak to będzie jak to przerzucę z dysku 160 GB na 500 GB. Nie wiem też
    co dokładnie zrobi opcja kopiowania całego dysku. Dlatego potrzebuję
    podpowiedzi.