  • 1. Data: 2011-11-13 22:20:42
    Temat: Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Jechalem droga przez podkarpacka wies. Ciemno i glucho, nigdy nie
    wiadomo co tam wyskoczy wiec jechalem jakies 50km/h. Widze, ze z drugiej
    strony jedzie ciemne volvo sedan (s40, s60 lub s80). Zapierdalal zdrowo
    srodkiem ulicy. Zjechalem jak tylko moglem na pobocze, zatrabilem,
    mignalem dlugimi, ale nic - tylko troche zjechal. Dalej jedzie na mnie.
    Upierdolil mi lusterko. Huk niesamowity. Mysle - zatrzyma sie. Ale nie.
    Zawrocilem, zaczalem go gonic. Malo mocy w aucie nie mam, ale przy
    160km/h wyprzedzal wszystkich na trzeciego i uciekl, widzialem tylko
    swiatla w oddali. Pamietam tylko wyroznik tablic rejestracyjnych
    niestety - RMI. Zaraz pozniej jadac ta droga jest wjazd do miasta i
    kamery na skrzyzowaniach. Watpie jednak, zeby dzielna policja sie tym
    zajela. Oczywiscie zglosilem im to - na razie telefonicznie, ale bardzo
    by chcieli, zebym do nich przyjechal. Pewnie jakis gowniarz na prochach
    podwedzil ojcu fure... I tak dobrze, ze to tylko lusterko, bo juz cale
    zycie mignelo mi przed oczami.

  • 2. Data: 2011-11-13 22:26:45
    Temat: Re: Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobrze, ze to tylko lusterko, bo juz cale zycie mignelo mi przed oczami.

    spojrz na moj watek powyzej
    jeden kible w tym kraju

  • 3. Data: 2011-11-14 07:13:45
    Od: "Kliczko3" <K...@h...co.uk>

    > Jechalem droga przez podkarpacka wies. Ciemno i glucho, nigdy nie wiadomo

    i dlatego Straż Wiejska powinna byc w każdej gminie. Fotorejdar wykonał by
    zdjęcie i byłby dowód.
    Wszyscy uzanjecie fotoradary i Straż za wrogów a jka ktoś jedzie jecze
    niebezpieczniej to wpłacz i pomóz.....

    Kl

  • 4. Data: 2011-11-14 08:47:28
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > i dlatego Straż Wiejska powinna byc w każdej gminie.
    > Fotorejdar wykonał by
    > zdjęcie i byłby dowód.

    Dowód czego przepraszam? Że ujebał mu lusterko? Bo najwyżej
    tego że przekroczył prędkość...

    > Wszyscy uzanjecie fotoradary i Straż za wrogów a jka ktoś
    > jedzie jecze
    > niebezpieczniej to wpłacz i pomóz.....

    Nie, jeżdżących niebezpiecznie ma łapać policja drogowa. I
    wcale nie stawiam znaku równości między jadącymi 80 w
    mieście a piratami. Nie trzeba przekraczać dozwolonej
    prędkości żeby jechać niebezpiecznie... Dlaczego policja
    ignoruje chamstwo, brawurę, bezmyślność za kierownicą,
    byleby tylko gość prędkości nie przekraczał? Niejeden raz
    byłem i jestem świadkiem takiego właśnie zachowania
    policji...

  • 5. Data: 2011-11-14 09:03:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-14 08:47, Robert_J pisze:

    > Dowód czego przepraszam? Że ujebał mu lusterko? Bo najwyżej tego że
    > przekroczył prędkość...

    Dowód, że tam był i przekroczył prędkość. Do tego czytelne numery
    rejestracyjne itp.

    A.

  • 6. Data: 2011-11-14 09:08:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Nov 2011 22:20:42 +0100, neoniusz

    > Ciemno i glucho

    W takich warunkach i tak pewnie byś nie odczytał tablic z zapisu kamery.
    Tablice mocno "świecą" w nocy i rejestrator/kamera je zwyczajnie
    prześwietla.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 7. Data: 2011-11-14 09:33:41
    Od: "Kliczko3" <K...@h...co.uk>

    >Dowód, że tam był i przekroczył prędkość. Do tego czytelne numery

    nie-wiele osób rozumie jak bardzo fotoradary wpływają na poprawę
    bezpieczeństwa.
    U nas wchodzi projekt by na fotoradarach montować kamery video, nagrywające
    przechodzących ludzi dla bepieczeństwa i celów dowodowych. Uważam że to
    właściwy kierunek

    Kl

  • 8. Data: 2011-11-14 09:46:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.11.2011 09:08, Myjk pisze:

    > W takich warunkach i tak pewnie byś nie odczytał tablic z zapisu kamery.
    > Tablice mocno "świecą" w nocy i rejestrator/kamera je zwyczajnie
    > prześwietla.

    W sumie moze to i racja. Licze jeszcze na to, ze uda sie na monitoringu
    cos ujrzec - znajomy policjant powiedzial, ze przejrzymy. Takich aut w
    tym miescie jest naprawde niewiele, a jak sie jeszcze okroi czas to moze
    sie cos uda. Juz mam doswiadczenie w szukaniu takich idiotow - ze
    znaczkiem od lexa sie udalo rok temu ;)

  • 9. Data: 2011-11-14 15:51:49
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Kliczko3 wrote:

> [...]
    > nagrywające przechodzących ludzi dla bepieczeństwa i celów
    > dowodowych. Uważam że to właściwy kierunek

    Nie zapominaj o tych fotoradarach, co je pozdejmowali, bo przestaly sie
    oplacac gminie...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2011-11-14 19:58:38
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-11-13 22:20, neoniusz pisze:
> [...]
    > by chcieli, zebym do nich przyjechal. Pewnie jakis gowniarz na prochach
    > podwedzil ojcu fure... I tak dobrze, ze to tylko lusterko, bo juz cale

    Jak sądzicie taka kamerka
    http://www.aldi.pl/OFFER_PL_SA/OFFER_45/OFF01.SHTML nada się do tego?

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.