    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Załoga "Digital Foto Video" złożyła wypowiedzenia
    Date: Wed, 25 Aug 2010 00:09:34 +0200

    W dniu 2010-08-24 22:39, Przemek Lipski pisze:

    > Dziwne, przecież nie tak dawno właśnie owa cała ekipa odeszła z Chipa żeby
    > założuyć DFV. To w końcu kto tearz odszedł, a kto został?

    Widocznie właściciel większości udziałów DFV miał podobny pomysł na
    podbój rynku lub zwiększenie dochodów firmy, jak właściciel Chip Foto
    Video :/
    Mam nadzieję, że działania ekipy mają związek z próbą zachowania
    rzetelności dziennikarskiej i niepoddawania się naciskom wydawcy, aby
    przeinaczać fakty, lub po prostu kłamać, bo
    Sony/Nikon/Canon/Panasonic/Olympus/Pentax czy ktokolwiek inny chce, aby
    artykuły na temat jego sprzętu były bardziej przychylne niż na temat innych.