  • 21. Data: 2013-03-09 21:46:57
    Temat: Re: Zaleg?y przegl?d i przestroga
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 21:38, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - a co ma do rzeczy?

    Jak to co.
    Jeżeli nie ma żadnych konsekwencji z powodu braku aktualnych badań, to
    po co je robić?
    Można je robić co około kilka lat zgodnie z częstotliwością kontroli
    drogowej lub dzwonów. Trochę by się kasy zaoszczędziło.
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2013-03-09 21:47:37
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Mar, 21:32, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Mogą uznać w takiej sytuacji, że sprawcą wypadku był ten, który z
    > racji stanu technicznego (nie badań) do wypadku doprowadził, choć
    > mógł się np. zatrzymać na określonej drodze (np. łyse opony).

    Moga, ale przy wyplatach z OC zakladamy, ze i tak jest sie spawca...

    WS

  • 23. Data: 2013-03-09 21:51:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-09 21:47, WS pisze:

    > Moga, ale przy wyplatach z OC zakladamy, ze i tak jest sie spawca...

    Błędne założenie. TU mogą ocenić sytuację inaczej niż policjant.
    W sumie dobrze.

  • 24. Data: 2013-03-09 21:54:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-09 21:46, Krzysztof 45 pisze:

    > Jak to co.

    Ano tyle, że zamiast się douczyć (pomijam już to co tutaj napisano
    - przeczytaj warunki OC, które podpisałeś) próbujesz zdryfować w
    kierunku pozamerytorycznym.

  • 25. Data: 2013-03-09 22:06:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 21:54, Artur Maśląg pisze:
    > - przeczytaj warunki OC, które podpisałeś)
    Tam nie ma interpretacji rzeczoznawców od dzwonów, które nie jednego
    rozwaliły śmiechem i pogrążyły finansowo.
    > próbujesz zdryfować w kierunku pozamerytorycznym.
    Zdryfuj i Ty i wyjaśnij mi. Może jestem w gronie nielicznych frajerów
    którzy
    pozostali na tym padole i badania wykonuje zgodnie z wpisaną datą.
    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2013-03-09 22:13:15
    Temat: Re: Zaległy przegląd i przestroga
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 marca 2013 19:02:36 UTC+1 użytkownik Jarek S. napisał:
    > Wczoraj dopatrzy?em si? ?e przegl?d techniczny w samochodzie c?rki sko?czy?
    >
    > si? w Sierpniu ubieg?ego roku :)
    >

    > I nie to ?e si? chwal? bo nie ma czym /chocia? mo?e to jaki? rekord/ tylko
    >
    > raczej przestrzec innych ?e nie warto czasami ufa? pami?ci ....
    >

    > Najgorsze jest to ?e samoch?d ca?y czas jest w ruchu, nie chc? nawet my?le?
    >
    > co by by?o gdyby spowodowa?a jak?? kolizj?...

    Jazda bez przeglądu wymusza pozytywne zachowania. Oczywiście wśród świadomych
    kierowców. świadomy kierowca zdaje sobie sprawę że jak go złapią to dostanie mandat i
    będzie się bujał żeby odzyskać DR. To jeżdzi tak żeby nie podpaść a i samochód ma w
    dobrym stanie. Obligatoryjnie czysty z działającymi wszystkimi światłami, nie kopcący
    i na oponach co mają więcej bieżnika niż minimum. To chyba dobrze jak ktoś jeździ
    zgodnie z przepisami sprawnym samochodem. Często w lepszym stanie technicznym niż te
    co mają załatwione przeglądy. W takiej sytuacji jedynie zawał może spowodować że w
    coś przywali.

  • 27. Data: 2013-03-09 22:13:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-09 22:06, Krzysztof 45 pisze:
    > Tam nie ma interpretacji rzeczoznawców od dzwonów, które nie jednego
    > rozwaliły śmiechem i pogrążyły finansowo.

    Póki co, to te interpretacje istnieją tylko w Twojej głowie. Jeżeli nie
    są to imaginacje chorego umysłu, to daj parę linków do spraw
    i orzeczeń. Te powinny być głośne, skoro podważają zapisy ustawowe.
    Poczekam cierpliwie.

    > Zdryfuj i Ty i wyjaśnij mi.

    Bez dryfowanie wyjaśniłem, że opowiadasz bzdury i ściemniasz.

    > Może jestem w gronie nielicznych frajerów którzy
    > pozostali na tym padole i badania wykonuje zgodnie z wpisaną datą.

    Frajerem być może jesteś, ale to jakby poza dyskusją na temat
    OC...

  • 28. Data: 2013-03-09 22:27:12
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 22:13, Artur Maśląg pisze:
    > Frajerem być może jesteś, ale to jakby poza dyskusją na temat
    > OC...

    Tak ciężko Ci odpowiedzieć po co robisz regularnie (o ile robisz)
    badanie techniczne samochodu?

    Temat OC mnie tu nie interesuje.
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2013-03-09 22:36:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 21:16:21 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Ustaw mam szukać?

    tak. Bo masz obowiązej je znać. znalezienie zajęło mi jakieś 10 sekund.
    Ale to zbyt trudne dla takiego 'fachoffca" ja Ty

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2013-03-09 22:43:36
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Nie, coś Ci się pomieszało, albo ktoś Ciebie w błąd wprowadził.
    > Tak rzecze Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym
    > Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.
    > :) Zapisy ubezpieczalni nie mogą być sprzeczne z ustawą (znaczy mogą,
    > ale nic z tego nie wynika).

    i wszystko jasne