  • 31. Data: 2013-03-09 22:45:48
    Temat: Re: Zaleg y przegl d i przestroga
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Mar, 22:36, masti <g...@t...hell> wrote:

    > tak. Bo masz obowiązej je znać.

    a mozesz wskazac odpowiedni artykuł ustawy, ktory to nakazuje? :)

  • 32. Data: 2013-03-09 22:47:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 13:45:48 -0800 osobnik zwany WS napisał:

    > a mozesz wskazac odpowiedni artykuł ustawy, ktory to nakazuje? :)

    tak :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2013-03-09 23:18:10
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 22:36, masti pisze:

    > tak. Bo masz obowiązej je znać. znalezienie zajęło mi jakieś 10 sekund.

    > Ale to zbyt trudne dla takiego 'fachoffca" ja Ty

    10sek. Net Ci pada?

    Nie szukam ustawy, bo szukałem w tedy gdy Ty na gówno wołałeś papu -
    *Fachowcu*

    Zadałem Ci pytanie, po co robić regularnie badania techniczne jeżeli
    według Ciebie nie ponosi się konsekwencji za ich brak? Odpowiesz?
    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2013-03-09 23:18:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 23:18:10 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > 10sek. Net Ci pada?
    >
    > Nie szukam ustawy, bo szukałem w tedy gdy Ty na gówno wołałeś papu -
    > *Fachowcu*

    udowodnij

    > Zadałem Ci pytanie, po co robić regularnie badania techniczne jeżeli
    > według Ciebie nie ponosi się konsekwencji za ich brak? Odpowiesz?

    po co? palnąłęś totalną głupotę i usiłujesz uciec w zupełnie inny temat.

  • 35. Data: 2013-03-09 23:40:46
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 23:18, masti pisze:

    > po co?palnąłęś totalną głupotę i usiłujesz uciec w zupełnie inny temat.

    Coś Ci przypomnę.

    ->> Najgorsze jest to że samochód cały czas jest w ruchu, nie chcę nawet
    ->> myśleć co by było gdyby spowodowała jakąś kolizję...
    Twoja odpowiedz
    -> nic. zabranie DR i skierowanie na badania techniczne.

    Daj mu to na piśmie i deklarację że gdy kiedyś poniesie inne
    konsekwencje niż wymieniłeś, pokryjesz jego straty.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2013-03-09 23:43:30
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 marca 2013 23:18:10 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

> [...]
    >

    > Zadałem Ci pytanie, po co robić regularnie badania techniczne jeżeli
    >
    > według Ciebie nie ponosi się konsekwencji za ich brak? Odpowiesz?

    Ponosi się konsekwencje. Mandat i minimum dzień wyrwany z życia na odzyskanie
    dokumentu.

  • 37. Data: 2013-03-09 23:49:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 23:40:46 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    >
    > Daj mu to na piśmie i deklarację że gdy kiedyś poniesie inne
    > konsekwencje niż wymieniłeś, pokryjesz jego straty.

    ROTFL, dalej brniesz w swoje głupoty

  • 38. Data: 2013-03-10 11:29:38
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 23:43, k...@g...com pisze:
    > Ponosi się konsekwencje. Mandat i minimum dzień wyrwany z życia na odzyskanie
    dokumentu.
    To oczywiste przy normalnej kontroli.
    A gdy dojdzie do wypadku ubezpieczyciel dochodzi czy istnieje związek
    przyczynowy między brakiem badań technicznych a powstałą szkodą.

    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2013-03-10 11:58:09
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 marca 2013 11:29:38 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

> [...]
    >
    > A gdy dojdzie do wypadku ubezpieczyciel dochodzi czy istnieje związek
    >
    > przyczynowy między brakiem badań technicznych a powstałą szkodą.

    A jak wraczydło ma kupiony przegląd to oczywiście nikt nie dochodzi dlaczego kierowca
    w coś przywalił. I co mu z tego dochodzenia jak taki przypadek nie jest wprost
    wyszczególniony w ustawie. Napisać jakie ma możliwości dochodzenia czy sam sobie
    poszukasz? A tak przy okazji. W ustawie stoi jak byk że może dochodzić jeśli szkoda
    była zrobiona umyślnie. Czyli jak komuś udowodnią że zamiast jechać 50 jechał 70,
    ubezpieczyciel może się domagać zwrotu kasy. Tym się przejmuj bo to taki paragraf 22.

  • 40. Data: 2013-03-10 16:35:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message
    > A gdy dojdzie do wypadku ubezpieczyciel dochodzi czy istnieje związek
    > przyczynowy między brakiem badań technicznych a powstałą szkodą.

    smiem watpic, raczej o zwiazek miedzy stanem technicznym a powstala szkoda

    posiadanie badan nie zwalnia z dbania o wlasciwy stan techniczny
    tak samo jak brak waznych badan nie implikuje ze pojazd jest
    niesprawny