  • 21. Data: 2013-10-23 23:03:48
    Temat: Re: Zalany HDD, problem z RAID
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup
    > I też trzymasz na nich jedyną kopię zdjęć?

    Wielokrotnie powtarzałem, że dane trzymam na stacjonarnym i laptopie. Ważne dane
    trzymam na drugim laptopie i serwerze (nie domowym).

  • 22. Data: 2013-10-26 17:28:04
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    DMDE - http://dmde.com/

    --
    http://db.org.pl/

  • 23. Data: 2013-10-26 19:10:41
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-10-26 17:28, m4rkiz pisze:

    > DMDE - http://dmde.com/

    Popróbuję.
    Próbowałem Parted Magic (tam gparted i clonezilla), ale skopiować się
    nic nie da bo musi zamontować partycje. Z całym dyskiem też nie bardzo
    bo widoczny jest jako 2tb, a takiego na target nie mam. Dysków
    podpiętych pojedynczo niestety nie widzi wcale, tylko jak są oba.

    marcin