  • Data: 2010-09-23 18:35:45
    Temat: Re: Zakupy w farnelu ?
    Od: "newxmega" <m...@m...mm> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i7fj5h$97u$1@news.onet.pl...

    >>Z kolei w Elfie

    W Elfie rolka rezystorów SMD kosztuje 60-70zł gdzie u każdego innego max
    kilkanaście.
    Nie wiem kto kupuje w Elfie :-) Sam czasem tam kupię ale 1-2 sztuki do
    prototypu jeżelu już naprawdę nigdzie nie ma. Ale to raz na 3 lata :-)

    Co do innych firm w polsce to są aroganckie w wycenianiu zamówień. Nie chcą
    podawać cen i je ukrywają, pytają jaki "target". Dla mnie jest to zmowa
    cenowa między firmami.
    Często gęsto nie odpisują po przesłaniu listy elementów, bo w sumie kto
    miałby odpisywać? Do wycen trzeba żywych ludzi, którym trzeba zapłacić.
    Pierwsze kroki stawiam zawsze na Allegro i patrzę czy nie ma tam firmy,
    która to sprzedaje co akurat mi jest potrzebne.

    Ale ostatnio nie odpuszczam im w wysyłaniu zapytań o ceny. Jak są tacy
    tajemniczy to niech sie napracują. A nie ma najmniejszego powodu żebu
    jakiemuś dystrybutorowi podarować 1 grosz na podzespole, bo co później
    powiem klientowi? Że co, że urządzenie drogie bo części kupione w butiq-u ?