  • 11. Data: 2015-08-04 18:38:49
    Temat: Re: Zakup telewizora ( budżet ok. 1000zł )
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-04 o 18:22, PiteR pisze:

    >> Tym się zajmuje dekoder Netii.
    >>

    > - która godzina?
    > - wtorek

    To skrót myślowy był;) Po prostu to czy tv potrafi to odtwarzać czy nie
    jest dla mnie nieistotne.

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 12. Data: 2015-08-05 07:40:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-08-04 o 17:28, TOMASZEK pisze:

    > Ten mi się podoba się ;)
    > http://www.ceneo.pl/37381338
    > Jakieś opinie?

    To samsung - uprzedzaj przed wrzucaniem takich linków...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2015-08-05 11:23:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Ten mi się podoba się ;)
    > http://www.ceneo.pl/37381338
    > Jakieś opinie?

    Kupiłem rodzicom 2 Samsungi 32" i działają bez problemu, wredne są tanie
    piloty bo są mało wygodne. Poza tym tanie i spokojnie działają.

    SHARP który był wcześniej po 2.5 roku padł i naprawa nie opłacalna.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2015-08-05 13:50:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-08-05 o 11:23, Chris pisze:

    > Kupiłem rodzicom 2 Samsungi 32" i działają bez problemu, wredne są tanie
    > piloty bo są mało wygodne. Poza tym tanie i spokojnie działają.
    >
    > SHARP który był wcześniej po 2.5 roku padł i naprawa nie opłacalna.

    Poczekaj jak te samsungi będą miały 2,5 roku :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 15. Data: 2015-08-06 09:03:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-05 o 13:50, Mirek Ptak pisze:

    > Poczekaj jak te samsungi będą miały 2,5 roku :)

    Jeden ma ze 3 lata, drugi rok .. spokojnie wcześniej miałem Samsunga 40"
    który miał z 8-10 lat (kosztował prawie 6 tyś) i działa chyba do dziś
    (niedawno go sprzedałem).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2015-08-07 14:56:49
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    Byłem ja sobie wczoraj w ramach rekonesansu w Saturnie pooglądać co i
    jak wygląda na żywo( w tym widziałem tv, który sobie wybrałem Samsung
    UE32J5100 ) Porozmawiałem sobie też ze sprzedawcą, który powiedział mi
    coś takiego:
    każdy producent stosuje postarzanie produktu, więc to, którą markę
    wybiorę nie ma większego znaczenia. 1 na 10 telewizorów ma celowo
    zrobioną wadę fabryczną ( najczęściej za mały kondensator ) i jak to się
    mówi: na kogo trafi, na tego bęc. Stąd są opinie, że jedne tv pracują po
    ileś tam lat, a inne padają zaraz po gwarancji.
    Odradzał kupno Full HD, wciskał dodatkową gwarancję, odradzał kontakt z
    serwisem gwarancyjnym LG.
    Co powiecie na temat tego co powiedział pan sprzedawca?

  • 17. Data: 2015-08-07 15:41:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 14:56, TOMASZEK pisze:
> [...]
    > mówi: na kogo trafi, na tego bęc. Stąd są opinie, że jedne tv pracują po
    > ileś tam lat, a inne padają zaraz po gwarancji.

    wszystko zależy od konstrukcji i przede wszystkim od zastosowanych
    podzespołów.
    najmniej trwałe są kondensatory, które po dwóch latach potrafią
    wyschnąć. małe gabaryty + chińskie rączki.
    mam urządzenia, które działają od 20 lat, na pewno kondensatory
    nie mają już tej pojemności, ale działa wszystko.
    inna sprawa, że celowo umieszcza się je jak najbliżej radiatorów
    (to nie moja teoria) by szybciej wysychały - to jest celowe
    postarzanie.
    ja myślę, że głównie to zależy od jakości podzespołów.
    w crt trafopowielacze padały np. po 10 latach, a po wymianie
    najczęściej na zamiennik - po 2 ?

  • 18. Data: 2015-08-07 16:04:33
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2015-08-07 15:41, pawell32 pisze:
> [...]
    > ja myślę, że głównie to zależy od jakości podzespołów.
    > w crt trafopowielacze padały np. po 10 latach, a po wymianie

    Tak czy siak chcąc zakupić jakiś nowy telewizor muszę wziąć udział w tej
    "loterii"

  • 19. Data: 2015-08-08 00:00:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "TOMASZEK" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trafi, na tego bęc. Stąd są opinie, że jedne tv pracują po ileś tam lat, a

    Częściowo miał rację.

    > Odradzał kupno Full HD, wciskał dodatkową gwarancję, odradzał kontakt z
    > serwisem gwarancyjnym LG.
    > Co powiecie na temat tego co powiedział pan sprzedawca?

    Dlaczego odradzał Full HD? Może zalegaja im HD Ready i muszą je wypchnąć?
    Dodatkowa gwarancja - chyba sprzedawcy mają od tego prowizję.
    Dlaczego odradzał kontakt z serwisem LG?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2015-08-08 08:31:26
    Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>

    TOMASZEK wrote:

> [...]
    > mówi: na kogo trafi, na tego bęc. Stąd są opinie, że jedne tv pracują po
    > ileś tam lat, a inne padają zaraz po gwarancji.

    Jak już napisali inni, zwykle są to kondensatory elektrolityczne
    umieszczone w "ciepłym" miejscu.

    > Odradzał kupno Full HD,

    Tego nie bardzo rozumiem.

    > wciskał dodatkową gwarancję,

    Ta dodatkowa gwarancja to ciekawa sprawa. Czy jeśli się
    ją wykupi to otrzyma się inny egzemplarz, z inaczej
    ustawionym postarzaniem?