  • 1. Data: 2015-08-01 12:03:49
    Temat: Zakup telewizora ( budżet ok. 1000zł )
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    Witam
    Żywot swój zakończył stary telewizor CRT i trzeba kupić coś nowego.
    Wymagania:

    to musi być:
    - 28-32 cale
    - bezawaryjność i jak najdłuższa żywotność ;)
    - 2xHDMI
    - musi mieć złącze SCART
    - proporcje ekranu 16:9 lub zbliżone. Nie chce odjechanych panoram typu 21:9
    - przyzwoite kąty widzenia
    - możliwie przyzwoity dźwięk

    to może być, ale nie musi:
    - USB, odtwarzanie multimediów, muzyki, zdjęć
    - SMART TV

    Technologia wykonania ekranu w sumie jest mi obojętna ( LCD, LED )
    Pierwszeństwo ma ta mniej awaryjna ;)

    Do telewizora na co dzień będzie podłączony dekoder Netii oraz stare DVD
    przez złącze SCART. Drugie HDMI najczęściej będzie wolne, czasami może
    podłączę tablet.

    Budżet: ok. 1000zł

    Z takimi wymaganiami jak moje telewizorów jest cała masa, więc trochę
    się gubię;)

    Co polecacie?
    Na co zwracać uwagę przy kupnie?
    Czego na pewno nie kupować?

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 2. Data: 2015-08-01 18:25:55
    Temat: Re: Zakup telewizora ( budżet ok. 1000zł )
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Co polecacie?
    kupić większy.

    > Czego na pewno nie kupować?
    takiego małego tv. takie z kineskopem można na olx za darmo dostać.
    Jeśli teraz Ci się ciśnie na usta/klawarutę parę przekleństw pod moim
    adresem, to przełknij je proszę, bo jak kupisz tv 32 cale, to po pół
    roku będziesz chciał go sprzedać i kupić większy.

    ToMasz

    Ps chyba że dla niekochanej żony do kuchni, albo teściów którzy
    mieszkają dlaej niż 400km

  • 3. Data: 2015-08-02 14:10:28
    Od: " 666" <...@...6>

    Na pewno nie kupować HD Ready ;-)

    Diabeł tkwi w takich szczegółach, że dokąd nie kupisz i sam się nie przekonasz (np.
    jakieś pokręcone menu lub nieergonomiczny
    pilot), to nikt Ci do końca nie doradzi.
    Pójdź ze swoim dekoderem do sklepu i sprawdź jak razem z telewizorem współpracują.

    BTW pilotem Samsunga jestem ZAŁAMANY. A właściwie to Samsung dwa piloty daje,
    zupełnie bez sensu (każdy pilot ma na sobie inne
    funkcje, a i tak niektóre funkcje sa tylko w menu na fafnastym poziomie, jak
    przykładowo proporcje obrazu czy napisy lub scieżka).

    -----

  • 4. Data: 2015-08-03 09:03:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-01 o 12:03, TOMASZEK pisze:

    > Co polecacie?

    Coś firmowego

    > Na co zwracać uwagę przy kupnie?

    Wygodny pilot

    > Czego na pewno nie kupować?

    Tanich TV typ market ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-08-03 20:58:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    TOMASZEK pisze tak:

    > Na co zwracać uwagę przy kupnie?

    na przekątną

    czy gniazda są skierowane w dół, ile odstaje od ściany z podłączonymi
    kablami, czy da się wyłączyć obraz przy słuchaniu radia, podświetlany
    pilot, czy odtwarza .mov .mkv .flv ;)

    > Czego na pewno nie kupować?

    poniżej 40 cali

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2015-08-04 17:23:14
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-01 o 18:25, ToMasz pisze:

> [...]
    > adresem, to przełknij je proszę, bo jak kupisz tv 32 cale, to po pół
    > roku będziesz chciał go sprzedać i kupić większy.

    Rozumiem argumentację, ale nie ma potrzeby kupować większego.
    Pomieszczenie małe, odległość ślepiów ;) od ekranu ok. 1.5 metra.
    Większy raczej odpada.

    > ToMasz
    >
    > Ps chyba że dla niekochanej żony do kuchni, albo teściów którzy
    > mieszkają dlaej niż 400km

    :D Teściów ani żony nie posiadam na stanie ;)

  • 7. Data: 2015-08-04 17:24:08
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 14:10, 666 pisze:
> [...]
    > niektóre funkcje sa tylko w menu na fafnastym poziomie, jak przykładowo
    > proporcje obrazu czy napisy lub scieżka).

    Podaj model tego swojego, to sobie zerknę.

  • 8. Data: 2015-08-04 17:25:21
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-03 o 20:58, PiteR pisze:

    > czy gniazda są skierowane w dół, ile odstaje od ściany z podłączonymi
    > kablami, czy da się wyłączyć obraz przy słuchaniu radia, podświetlany
    > pilot, czy odtwarza .mov .mkv .flv ;)

    Tym się zajmuje dekoder Netii.

  • 9. Data: 2015-08-04 17:28:18
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>