eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaZakup telewizora ( budżet ok. 1000zł )Re: Zakup telewizora ( budżet ok. 1000zł )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Zakup telewizora ( budżet ok. 1000zł )
    Date: Sat, 8 Aug 2015 00:00:51 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <mq39ma$51e$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mpi5i6$tdm$1@node1.news.atman.pl> <mq2a1q$56p$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 151.248.56.234
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1438984714 5166 151.248.56.234 (7 Aug 2015 21:58:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Aug 2015 21:58:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150807-2, 07.08.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:277841
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "TOMASZEK" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:mq2a1q$56p$1@node2.news.atman.pl...
    > Byłem ja sobie wczoraj w ramach rekonesansu w Saturnie pooglądać co i jak
    > wygląda na żywo( w tym widziałem tv, który sobie wybrałem Samsung
    > UE32J5100 ) Porozmawiałem sobie też ze sprzedawcą, który powiedział mi coś
    > takiego:
    > każdy producent stosuje postarzanie produktu, więc to, którą markę wybiorę
    > nie ma większego znaczenia. 1 na 10 telewizorów ma celowo zrobioną wadę
    > fabryczną ( najczęściej za mały kondensator ) i jak to się mówi: na kogo
    > trafi, na tego bęc. Stąd są opinie, że jedne tv pracują po ileś tam lat, a
    > inne padają zaraz po gwarancji.

    Częściowo miał rację.

    > Odradzał kupno Full HD, wciskał dodatkową gwarancję, odradzał kontakt z
    > serwisem gwarancyjnym LG.
    > Co powiecie na temat tego co powiedział pan sprzedawca?
    >

    Dlaczego odradzał Full HD? Może zalegaja im HD Ready i muszą je wypchnąć?
    Dodatkowa gwarancja - chyba sprzedawcy mają od tego prowizję.
    Dlaczego odradzał kontakt z serwisem LG?


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: