-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!fu
tter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Zakup telefonu w Play
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <5d985d79$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<5d98874c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5d98b58e$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9f04ab$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9f1e3f$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9f2096$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Fri, 11 Oct 2019 13:27:15 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5d9f2096$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
X-Antivirus: AVG (VPS 191009-2, 09.10.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 45
Message-ID: <5da06712$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.33.19.229
X-Trace: 1570793234 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17356 188.33.19.229:55615
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3665
X-Received-Body-CRC: 4042677889
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1091978
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.10.2019 o 14:14, xxx pisze:
> Trybun expressed precisely :
>> W dniu 10.10.2019 o 12:15, xxx pisze:
>>> Trybun expressed precisely :
>>>> W dniu 05.10.2019 o 14:06, xxx pisze:
>
>
>> Nic podobnego, mój trzeci od końca telefon reklamowałem w sklepie,
>> oczywiście przed przyjęciem sprzedawca sporządza protokół. Nie sposób
>> aby zrobił jakieś szachrajstwo, natomiast przez kuriera na każdym
>> kroku można zostać orżniętym z niemożliwością wskazania winnego.
>>
>> Okazało się że telefon jest nie do naprawy,. Sprzedawca mnie o tym
>> poinformował telefonicznie i zapytał co dalej - jako że takiego
>> modelu nie miał już na stanie to miałem do wyboru - inny sprzęt który
>> ma na stanie, zamówi coś ekstra na życzenie, bądź zwrot gotówki.
>
> Jak ze wszystkim, zależy jak się trafi i na odległość można mieć
> problem i w sklepie. Nie ma reguły.
> W moim przypadku jakbym kupił w salonie to bym potem odniósł i bym
> czekał do 30 dni na rozpatrzenie. Telefon wróciłby z serwisu z info że
> jest ok i tyle by z tego było.
> Wada fabryczna o której producent wie od dawna ale nic z tym nie robi
> bo widocznie wada sprzętowa więc nic serwis na to poradzić by nie
> mógł, podejrzewam że i tak by stwierdzili że jest ok bo oficjalnie się
> do tego nie przyznają także nic by mi to nie dało i zostałbym z
> niesprawnym telefonem. Także to że zamówiłem przez internet uratowało
> całą sytuację i zaoszczędziło nerwów.
> Zresztą obsługa w salonach jest specyficzna bo każdy woli wcisnąć
> komuś abonament w tym czasie i zgarnąć prowizję niż pisać protokoły o
> niesprawnym telefonie i tracić czas. Taka prawda.
To prawda, problemy mogą wyniknąć w każdej formie zakupu i realizowania
gwarancji. Jednak chcąc zminimalizować potencjalne problemy to lepiej
robić te operacje w placówkach stacjonarnych.
Na wszystko jest określony czas, gdy gwarant nie wyrobi się w określonym
czasie to możesz odstąpić od umowy. Stacjonarny sklep to gwarancja że
nikt cię oleje nie podnosząc słuchawki czy nie odpisując na maile, i w
ogóle nie trzeba szukać igły w stogu siana.
Umowa abonamentowa to już zupełnie inna para kaloszy. Tu właściwie
ryzyko nie istnieje.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.19 14:50 Liwiusz
- 11.10.19 18:56 Eneuel Leszek Ciszewski
- 11.10.19 18:57 Eneuel Leszek Ciszewski
- 12.10.19 02:20 RadoslawF
- 12.10.19 09:13 Trybun
- 12.10.19 09:13 Trybun
- 12.10.19 09:15 Trybun
- 13.10.19 23:10 Liwiusz
- 16.10.19 12:53 Trybun
- 16.10.19 13:16 Liwiusz
- 16.10.19 17:14 Trybun
- 17.10.19 06:56 m...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=