eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZakup telefonu w PlayRe: Zakup telefonu w Play
  • Data: 2019-10-11 13:27:15
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10.10.2019 o 14:14, xxx pisze:
    > Trybun expressed precisely :
    >> W dniu 10.10.2019 o 12:15, xxx pisze:
    >>> Trybun expressed precisely :
    >>>> W dniu 05.10.2019 o 14:06, xxx pisze:
    >
    >
    >> Nic podobnego, mój trzeci od końca telefon reklamowałem w sklepie,
    >> oczywiście przed przyjęciem sprzedawca sporządza protokół. Nie sposób
    >> aby zrobił jakieś szachrajstwo, natomiast przez kuriera na każdym
    >> kroku można zostać orżniętym z niemożliwością wskazania winnego.
    >>
    >> Okazało się że telefon jest nie do naprawy,. Sprzedawca mnie o tym
    >> poinformował telefonicznie i zapytał co dalej - jako że takiego
    >> modelu nie miał już na stanie to miałem do wyboru - inny sprzęt który
    >> ma na stanie, zamówi coś ekstra na życzenie,  bądź zwrot gotówki.
    >
    > Jak ze wszystkim, zależy jak się trafi i na odległość można mieć
    > problem i w sklepie. Nie ma reguły.
    > W moim przypadku jakbym kupił w salonie to bym potem odniósł i bym
    > czekał do 30 dni na rozpatrzenie. Telefon wróciłby z serwisu z info że
    > jest ok i tyle by z tego było.
    > Wada fabryczna o której producent wie od dawna ale nic z tym nie robi
    > bo widocznie wada sprzętowa więc nic serwis na to poradzić by nie
    > mógł, podejrzewam że i tak by stwierdzili że jest ok bo oficjalnie się
    > do tego nie przyznają także nic by mi to nie dało i zostałbym z
    > niesprawnym telefonem. Także to że zamówiłem przez internet uratowało
    > całą sytuację i zaoszczędziło nerwów.
    > Zresztą obsługa w salonach jest specyficzna bo każdy woli wcisnąć
    > komuś abonament w tym czasie i zgarnąć prowizję niż pisać protokoły o
    > niesprawnym telefonie i tracić czas. Taka prawda.


    To prawda, problemy mogą wyniknąć w każdej formie zakupu i realizowania
    gwarancji. Jednak chcąc zminimalizować potencjalne problemy to lepiej
    robić te operacje w placówkach stacjonarnych.

    Na wszystko jest określony czas, gdy gwarant nie wyrobi się w określonym
    czasie to możesz odstąpić od umowy. Stacjonarny sklep to gwarancja że
    nikt cię oleje nie podnosząc słuchawki czy nie odpisując na maile, i w
    ogóle nie trzeba szukać igły w stogu siana.

    Umowa abonamentowa to już zupełnie inna para kaloszy. Tu właściwie
    ryzyko nie istnieje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: