eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZakup telefonu w PlayRe: Zakup telefonu w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zakup telefonu w Play
    Date: Tue, 8 Oct 2019 16:35:17 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 39
    Message-ID: <qni6un$vcq$1@news.icm.edu.pl>
    References: <5d985d79$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98874c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98b58e$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98bb3e$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98ce79$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <qng39o$f00$1@news.icm.edu.pl>
    <5d9c6819$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c69a3$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c73d2$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-206-24.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1570545431 32154 89.69.206.24 (8 Oct 2019 14:37:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Oct 2019 14:37:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <5d9c73d2$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1091928
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-10-08 o 13:32, Trybun pisze:
    > W dniu 08.10.2019 o 12:49, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2019-10-08 o 12:42, Trybun pisze:
    >>> W dniu 07.10.2019 o 21:22, Marek S pisze:
    >>>> W dniu 2019-10-05 o 19:07, RadoslawF pisze:
    >>>>
    >>>>> To już pisano.
    >>>>> Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    >>>>> problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    >>>>> przeważnie na swój koszt.
    >>>> > Wygodniej jest kupić w swojej okolicy a w razie problemów
    >>>> > odnieść do punktu który sprzedał.
    >>>>
    >>>> Jak dalece pamięcią sięgam, zawsze kupowałem telefony wysyłkowo.
    >>>> Zwykle dużo taniej niż w salonach / punktach stacjonarnych a i mniej
    >>>> czasu się na tym traci. Zawsze patrzałem na rodzaj gwarancji. Parę
    >>>> razy zepsuł się telefon więc wysyłałem je do autoryzowanych serwisów
    >>>> danego producenta.
    >>>>
    >>>> Nie wiem w czym problem?
    >>>>
    >>>
    >>> Problem w tym wysyłaniu... i odbieraniu.
    >>
    >> A dokładnie w czym? (pisałeś o kolejkach na poczcie - nie tak odbywa
    >> się wysyłanie/odbieranie).
    >>
    >
    > Wszystko co się z tym wiąże. Odbierając z sklepu sprzęt po naprawie
    > gwarancyjnej mam możliwość dokładnie go obejrzeć. w drugiej wersji
    > kurier rzuca często mokrą paczkę i już go nie ma. Jeszcze jedna naprawa
    > w zachwalanym systemie "door to door", i laptopa musiałbym na śmieci
    > wyrzucić.

    Ja sprawdzam wszystko przy kurierze zanim mu podpiszę odbiór.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: